This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

[NHO] Basnov Phantom

14-05-‘06

En daar zijn we weer
Van de week weer wat onderdeeltje binnen gehad. Eerst had ik deze Wingbell gekocht (thnx voor de korting Raymen :*)

Pakketje 1 van Euroscooters.nl:

Kill-switch:

Domino Snelgas haaks model:

En een Top Nardo vertandingsdeksel:

Dan had ik ook nog tweedehand gekocht:

Een setje prof gespoten SR DD zwarte Velgen + banden

En nog eentje van de voorvelg om het af te leren :w

De velgen blijven zwart aangezien ze nu prof erg mooi gespoten zijn, ik het zonde vind om ze te laten overspuiten.

en in hetzelfde pakketje zat ook nog een carterdeksel (wordt nog gepolijst):

en een waterkoeling-set compleet:

(de rest heb ik uiteraard ook…)

en een remsetje achter:

Tot slot nog wat nieuws over het blok.
Het blok, cilinder, wig en spruitstuk liggen nu bij NHO Mitchel-swa voor een Tune beurt. Hier vast een voorproefje van de cilinder en ik hoop het over een week of 2 à 3 weken terug te hebben, en dan ga ik het blok ook meteen in elkaar zetten. Het enige wat ik dan nog moet hebben om het blok lopend te maken is een Rotor

Keep it Real 8)

Facilly said:
Bas, kijk is boven je update :7

toch zou ik de velgen wit maken 8)

Wie weet, maar de velgen witten komt wel later dan

(die foto had ik erin gezet omdat ik op SF.nl dezelfde update had gezet snappie )

kan jij daar nog komen als nho'er? aangezien ongeveer heel nho gebanned is. verder fijn projectje, en die evo ziet er super uit

rain man said:
kan jij daar nog komen als nho'er? aangezien ongeveer heel nho gebanned is. verder fijn projectje, en die evo ziet er super uit

haha ja klopt...ik kan daar ook gewoon nog komen...paar zijn er maar gebannt....

velgen zijn ckers botti zo zwart...wit is zooo 2005

ff kort nieuws,

krukas, cilinder, vertanding, uitlaat, complete inlaat en achtervelg zijn inmiddels gemonteerd en de rest ga ik er waarschijnlijk maandag op zetten. Dan maak ik ook ff wat foto's en knallen wouter en ik mijn blok onder zijn roxje, en dan ff kijken of hij van zn plek af komt

kmag wel hopen dat hij van ze plek komt
maar moet wel lukken, met wat hulp van de andere NHO´ers