My Streetmagic Project

vet hoor gaat goeie kant op, alleen 2 dingen. heb je nou de binnenkant van blok meegestraald:? . en wat koste dat stralen wil het ook laten doen:p
 
als je een blok laat stralen wordt i.p.c. altijd de binnenkant ook mee gestraald, want je moet namelijk nog extra betalen als je je carterkap ook wil laten stralen ;)
 
Eej ik zie dat je vertanding in je blok zit. Moest die er niet uit? Aan de andere kant (wiel) zit toch een keering die kapot gestraald word anders?
Of is dat alleen bij pia zo?
Offff heb je die er later weer ingezet? ;)
 
Originally posted by Lars#Dragster
vette handvatten :W ;)

Is datframe nou ook getsraald, of lees ik nu ergens over heen :X

mja ziet er goed uit!

Mijn frame is niet gestraald maar gespoten, door betakiller.

Originally posted by JP-Tuning
vet hoor gaat goeie kant op, alleen 2 dingen. heb je nou de binnenkant van blok meegestraald . en wat koste dat stralen wil het ook laten doen

De vader van een vriend van mij heeft het voor mij gestraald dit kostte voor mij 15 euro, maar ik denk dat je al gauw op de 40 euro zit.

Originally posted by A-Bizar
Eej ik zie dat je vertanding in je blok zit. Moest die er niet uit? Aan de andere kant (wiel) zit toch een keering die kapot gestraald word anders?
Of is dat alleen bij pia zo?
Offff heb je die er later weer ingezet?

Volgens mij is dat alleen bij pia zo, want mijn vertandings deksel zit aan de buitenkant, en als het kapot is maakt het niet uit, want dr moet nog een andere vertanding in en dan laat ik ook meteen andere keeringen dr inzetten. maar in iedergeval dr moet nog olie dr in want ik hoor de tandwielen tegen elkaar aan draaien en hij is helemaal leeg, maar ik heb em ook laten leeg lopen;). dus het kan best zijn dat ze kapot zijn, maar de keeringen zien dr nog gewoon goed uit, dus denk het niet.
 
wie zegt dat het een pikkertje is, dimer had het bij de politie gevraagd of die gestolen was en de vorige eigenaar heeft er verzekerd opgereden. Maar als jij zegt dat het een gestolen scooter is, dan vraag ik het nog wel een keer na bij de politie, want ik wil niet op een gestolen brommer rondrijden.
 
ik was gister naar remon geweest, om me blokje weer inelkaar te zetten. dat is prima gelukt(thanks remon). ik kwam vol smart thuis maar ik moest nog huiswerk doen, naja dan maar morgen het in elkaar zetten. ik dus vandaag uitschool meteen aan de slag gegaan om me scooter inelkaar te zetten. hier onder zie je de fotos.

42257054.jpg


42257040.jpg


42257042.jpg


42257009.jpg


42257000.jpg


42256986.jpg


42256964.jpg


42256926.jpg


42257905.jpg


Het is nu alleen nog wachten op me oom, want die is mijn kapjes aan het airbrushen. en ik heb nog een probleem de scooter staat nu op zolder en ik moet em nog naar beneden krijgen:P:P dus dat wordt nog lachen:|
 
Ey dempster ding begint echt bruut te worden man :P in zomer kom ik em zekers verzekeren, krijg de schoonheid ook nog es een Race onsteking... :)
En zodra ik OV heb kom ik em zekers bewonderen.
 
ik heb vanavond geprobeerd me ontsteking aan te sluiten maar het lukt me niet, kunnen jullie me misschien vertellen waar ik alles moet plaatsen, wat me massa draad is enzo.

42450523.jpg


die bruin en witte kabeltjes, komen van het dingetje bij de lichtspoel van daan, en dat witte met rood, en witte met geel komt van de lichtspoel af. ik weet me geen raad meer kunnen jullie helpen:o
 
Dat rode springt er lekker uit vind ik :)
Dat blauwe icm met dat geparelstraalde vind ik ook wel vet! :)

Nu ff wachten op pics van je kapjes! :D
 
jah die oom van me moet is opschieten, maar hij doet het in zijn vrije tijd en had het nogal druk met ze werk. maar toch wil ik ze erg graag snel terug.
 
Originally posted by Zipaman
Ey dempster ding begint echt bruut te worden man :P in zomer kom ik em zekers verzekeren, krijg de schoonheid ook nog es een Race onsteking... :)
En zodra ik OV heb kom ik em zekers bewonderen.

No ide what u sed... but looks lige ignition pieces... are u putting racing ignition in it? If so Kundo make one for katana AC... should work great on ssm :)
 
Originally posted by Biohazard-[SF]-
Hmm thats a abit sad...

But if u like it ok.... i think it destroys it abit....

I say it to him, if it was blue it was better, but red

I think it looks bad:rolleyes:

En dempster, succes nog met je ontsteking:*
 
Back
Top