Streetmagic Winter Project

Status
Not open for further replies.
@ marcel ik heb nu een c 16 maar denk dat ik een nieuwe dan ga halen en van temper tot flens ga polijsten want die c16 die ik nu heb is niet polijstbaar meer ..

@ Roedi ;) thna man hijis zekers in goede handen haha en mijn roxie ook he dat zie ik wel :D
 
Speedmagic said:
ik heb nu een c 16 maar denk dat ik een nieuwe dan ga halen en van temper tot flens ga polijsten want die c16 die ik nu heb is niet polijstbaar meer ..

elke uitlaat kun je alsnog polijsten :W laat em even parelstralen en hoppa
 
hey is dat het originele achterkapje van streetmagic dat je hebt afgesneden ofzo ?Het staat zo naar boven .zo mooi vind ik dat niet .Maar de street is al wel helemaal niet slecht :D
Behalve dan dat voorkapje ,UFO is veel beter .En UFO is niet te groot voor een streetmagic ,helemaal niet .
Ik had ook nog een vraagje ,die achterkap =>bij mij is die alleen nog vast met die 2 bouten en is dus heel fragiel .als ik in een putje rijd hoor ik altijd een geklap vanachter .Achterkap klapt dan tege frame .Heb jij misschien idees om het beter vast te maken ?
bedankt
ps :doe zo voort ...
 
@ luigiama

het achtersportbord is afgezaagt ja ik vidn het zelf mooier zo
en die ufo kap vind ik zelf oerlelijk maargoed ierder zijn eigen smaak

en dia achterkap blijft klapperen ja daar ken je weinig aan doen
mischien een beetje met tyreppies beune haha
 
nee helemaal niet zelfs

maar de dat geklapper zit in je buddy denk ik die gaat vast met een klik sluit methode
als het werkelijk in je kapje zit kan je ook nog met kit de randen onderaan kitten dan zit er druk op en geen speling in want dat zie je toch niet en het is effectief

voor andere vragen ff pmmen
 
ah ja maar waaraan moet ik dat vastmaken .Ik kan toch moeilijk een vijsje in dat achterkapje boren en daaraan kit of tyrap aan .Of heb jij idees dat ik het kan lijmen ofzo aan de onderkant van men achterkap zodat ik daaraan iets kan vastmaken en dan aan me frame :D
Bedankt ;)

srry zal voortaan pmmen
 
normaal zit je achterspatbord vast aan je frame door middel een stukje plastik wat erachter klikt, die van speedmagic is ingekort en onder het zadel bevestigd;)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top