Speedmagic said:set up toen :
-Mhr Speed
-Tjt f1
-21 mm dell'orto
-12pen Rito Krukass
-Malossi Binnenrotor
-Delta clutch
-Mhr Multivar 2000
En nog het kleine tuningswerk zoals vl14 membraan etc
"geript" verklaar je nader vriend, ok er was wat werk aan omdat de as en cil stuk waren maar geript is een groot woord he, ik heb trouwens ook veel werk gehad aan zn rox ,nieuw blok,krukas,vario, koppeling ect.. moeten steken, maar daar hadden ik en richo het al uitvoerig over gehad @ msn voor de ruil, dus van "geript" is geen sprake :| :+ :Lexilium said:zo te zien was je wel aardig "geript" met die street magic :X
verder ziet het er wel leuk uit
berry said:leuk projectje....
check mijne ook ff (zie signature!!)
khoop dat je t blok goed gecentreerd hebt, anders krijg je probs @ frame en achterveer....(trekt scheef)
en je moet ff je subframe inkorten.....anders ligt t scharnierpunt verkeerd en verek je de schokbrekers en frame ook
ff een edit....
frame is vanachter ingekort....dit gaat echt niet lang goed....
als je niet weet waar over je praat lul dan niet... ik heb het frame ingekort maar heb er goed op gelet dat het nog zeer stevig is, frame is knalhard en gaat zeker niet plooien oid, ding heeft meer op zn achterwiel gereden dan met bijde wielen aan de grond en tzit nog allemaal zeer goed :*berry said:leuk projectje....
ff een edit....
frame is vanachter ingekort....dit gaat echt niet lang goed....
Roedi.. said:als je niet weet waar over je praat lul dan niet... ik heb het frame ingekort maar heb er goed op gelet dat het nog zeer stevig is, frame is knalhard en gaat zeker niet plooien oid, ding heeft meer op zn achterwiel gereden dan met bijde wielen aan de grond en tzit nog allemaal zeer goed :*