Streetmagic Winter Project

Status
Not open for further replies.
het is echt niet normaal hier in almere

sinds de lente voorbij is zijn er 4 scooters gestolen

eerst die van patrick toen die van nico toen die van bob

maar wat ken je er aan doen ??

heel goedbeveiligen met alarm mischien ....

maargoed technische recherge of hoe je het schrijft

is geweest voor vingerafdrukken en er zijn ook voetsporen gevonden

hopelijk levert dit wat op

ik krijg de onderdelen waarschijnlijk niet terug van de inboedel verzekering omdat deze opgevoert zijn en dus illegaal

we will see what happends

ik ga nu aan de slag met een zip *zucht*

p.s er is een evo bij gejat helemaal nieuw twins max tuned
en me c20 lag in de schuur dies ook weg
ook is me dure ratelset weg en klein gereedschap zoals inbusjes etc

He rick, er zijn er meer gestolen hoor!

Niet alleen die van jou, patrick, bob en nico er zijn er zo'n 10 gestolen in 2 weken!

Het is dus heel erg :(

Wat een vieze tering lijers tegenwoordig, kunnen ze verdomme dan nergens van afblijven!:( Hier kan ik egt zo kwaad over worden! :mad:

Maarja dus nu ga je je volledig op die zip storten of...? :rolleyes:

we moeten hier een soort van eigen politie gaan oprichten ofzo strax beginnen ze ook aan andere wijken (nu ze m*wijk hebben gehad) :?

ik denk niet dat ze per wijk gaan hoor
maar gewoon zeggen van die pakken we nu
stelletje klootzakken
wanneer ben ik aan de beurt dan hiero :S

hebben jullie enig idee wie het eventueel gedaan zou kunnen hebben?

Pm maar Almeerders..

Dit moet namelijk stoppen :|

Hey Erik ik zou het echt niet weten!
maar ik denk Stedenwijk, die gasten zijn de laatste tijd ook al bezig in Beatrix park op vrijdag avond weet je wel

mja erik...jij wist toch die dudes die jouw blok hadden? denk je dat ze nue terug komen met vrienden etc?...want dit heeft echt allemaal met elkaar te maken, maar ik doe er ook alles aan om het na te gaan, maar ik krijg gewoon geen directe info, niemand weet wat...en aangezien de zip van een vriend van me ( zelfde nacht gestolen als mijn ) terug is gevonden in dronten...geef ik het erg weinig hoop...maar dit is dus echt iemand die weet waar alles licht en hoe alles beveiligd is etc...

Nope die gozer die indertijd mijn blok heeft gejat, zal et ws niet meer doen.

Maar goed ik sta nergens meer van te kijken, want die gozer was gewoon een bekende van me :|

Maar ik hoor wat verhalen van Muziekwijk gasten, Stedenwijk? Nou ja ze worden wel gepakt daar ben ik zeker van. Bij mij zijn er ook aanwijzingen gevonden, en ik weet zeker dat dit echt wel een big issue voor de politie is.

De politie doet echt wel zijn best :)

Zeker doet de politie goed zijn werk met vingerafdrukken etc

hopelijk kan ik me blok terug krijgen

me frame heb ik al verkocht als ik me blok terug mocht krijgen hou ik me hpi en de rest gaat de verkoop in

ben nu al druk bezig met een zip

DIE OP ME KAMER STAAT

iemand nog speedje voor pia in de aanbieding ??/

laterz

volgens mij zijn het idd die muziekwijkhonden

ze hebben voetsporen gevonden op de stoel die ze gebruikt hebben om over me hek te klimmen (me eigen friggin tuinstoel) dus als de technische recherge goed ze werk doet zal het wel goed komen (niet met die gene die me blok heeft )

bij mij DNA, en bij Petrik zullen ze ws ook wel wat gevonden hebben.

Zou mooi zijn als alles in 1x opgelost word.

ja maar de kans is klein denk ik,
de politie doet wel veel om er iets aan te veranderen
want ik weet dat die gasten uit stedenwijk en muziekwijk worden afgeluisterd van hun telefoons, dan moet je toch wel eens wat horen denken jullie ook niet?

Ik vind het erg jammer voor je, dat meen ik echt, maar jammer genoeg heb je geen project meer... en ik vind het niet nuttig om te gaan ouwehoeren over wie het gedaan heeft.. dit kan je op msn doen,

K bedoel het niet boos hoor, ik snap je reacties, van iedereen zelfs, maar jammer genoeg kan ik hier niks aan veranderen. ik hoop dat de politie het voor je terug vind en de daders gestraft worden,

veel succes in ieder geval, mocht je nog commentaar hebben moet je me even een pm sturen

Status
Not open for further replies.
Back