My Streetmagic Project

Ik ben nog steeds bezig met het schuren van de uitlaat, dankzij jullie tips ziet ie er al stukken beter uit!! Als ie klaar is komt de Before/After picture. Het is echt een super verschil. :#
 
Originally posted by Streetmagic fan
Ik ben nog steeds bezig met het schuren van de uitlaat, dankzij jullie tips ziet ie er al stukken beter uit!! Als ie klaar is komt de Before/After picture. Het is echt een super verschil. :#

Hehe, gaat wel veel tijd in zitten... of nie dan?8P

Ik wil pics zien, Ik wil pics zien, Ik wil pics zien!!!;)

Mzlll
 
Ey demster, na lang wachten zien we die mhr 50 toch nog is blazen van dimer8), En voortaan niet meer je frame in je kamer spuiten he;)
 
he dempie gaat er leuk uitzien hoop dat het een beetje gaat blazen maar als je hem nog wilt laten spuiten moe je ht zeggen dan regelen we wel wat
 
Al heel lang bezig geweest met de uitlaat, maar ben nu aan het wachten om me pa zijn tandsteenbrander, dat ik em kan helemaal af kan maken die uitlaat. Onder tussen heb ik dus toch maar nog een klein dingentje gedaan.0?

42009795.jpg


Ben dus deze kapjes in de grondverf gaan zetten, en dan effe overgespoten.

42009708.jpg


Nou dit is het resultaat:D
 
Last edited:
Originally posted by Streetmagic fan
Al heel lang bezig geweest met de uitlaat, maar ben nu aan het wachten om me pa zijn tandsteenbrander, dat ik em kan helemaal af kan maken die uitlaat. Onder tussen heb ik dus toch maar nog een klein dingentje gedaan.0?

36914995.jpg


Ben dus deze kapjes in de grondverf gaan zetten, en dan effe overgespoten.

36915018.jpg


Nou dit is het resultaat:D

Hoe heb je dit gedaan, gewoon een grondlaag primer en dan de verf erover gespoten ?
Als je het zo gedaan hebt blijft het niet echt lang zitten, gaat snel bladderen enzo (althans dat was bij mij zo...)
 
Ik heb ze eerst op tempratuur laten komen rond de 30 graden, daarna een laagje grondverf erover, laten drogen toen geschuurd, en nog een laagje erover, nog een keer heel licht geschuurd en toen maar 4 keer overgespoten;)
 
Originally posted by Hebo-47.6mm
Bruut project alleen IS-tuning doet niet aan stages!

Ja ik weet het, maar ik weet niet hoe ik het anders moet noemen. Zal maar zeggen hoe bruut getuned. Je heb de verschillende prijzen, en wat ik van streetmaster heb vernomen, dat ie dan, zal maar zeggen bij de 5de van het begin ligt.
Ik ben ook maar een prutser dus leg ik het zo maar uit8P
 
Originally posted by Streetmagic fan
Al heel lang bezig geweest met de uitlaat, maar ben nu aan het wachten om me pa zijn tandsteenbrander, dat ik em kan helemaal af kan maken die uitlaat. Onder tussen heb ik dus toch maar nog een klein dingentje gedaan.0?

36914995.jpg


Ben dus deze kapjes in de grondverf gaan zetten, en dan effe overgespoten.

36915018.jpg


Nou dit is het resultaat:D

idd een bekende kleur. :)
37128401.jpg


-edit- hijs toch anders :P
 
Zoals je ziet heeft mijn projectje effetjes stil gelegen, maar in de kerst vakantie kreeg ik weer volle moed en begon weer flink aan de street te werken, ik begon met het splitsen van me blok, remon heeft het voor mij gedaan,want ik wist nog niet hoe het moest, na het splitsen bleek het vliegwiel kapot te zijn, maar was niet erg, ik heb 2 blokjes, gelukkig was die van die andere nog wel goed. 1 lager was kapot, maar ik had em niet voor niets gesplitst;) (dr komen c3 lagers in) na het splitsen heb ik em naar een straler gebracht om hem te laten parelstralen, daar ligt ie nu nog.
Ook heb ik ondertussen zon kapje besteld wat zon beetje op elke street zit:P, voor de rest zie je alles wat gebeurt is hieronder:D

stage 1, de uitlaat hoe ie dr uit zag bij aankoop, deze was gezandstraald en is zwart uitgeslagen.

42008718.jpg


Stage 2, proberen de uitlaat te polijsten maar bakte dr niets van ik dacht dat ie dr mooi uitzag|(

42007882.jpg


Stage 3, ik heb em gewoon aan betakiller gegeven en die heeft em effe door de polijstmachine gehaald:P:P

42007865.jpg


Ik vind em nu wel mooi zo:W
 
Last edited:
Stage 1: de velg bij aankoop:P

42008322.jpg


Stage 2; de velg nadat ie een spuitbeurtje heeft gehad van beta killer

42007859.jpg


Het frame en de andere velg laten waren vandaag nog nat dus ik kon die niet mee naar huis nemen, dus die haal ik donderdag op.

Verder nog effe me carterkap:D

stage 1: carterkap bij aankoop, helemaal mooi zwart.:P

Img_0023.jpg


Stage 2: beetje met de hand gescheurd.

42008191.jpg


Stage 3: carterkap gepolijst, en beetje proberen te bewerken, maar nadat ik me dremel van de trap af liet flikkeren deed ie het niet dus ik ben wachtend op een nieuwe dremel om weer verder te kunnen beunen.

42011869.jpg


Stage 4 komt eraan zodra ik weer een dremel heb, en dan zal ik is effe mooie gaten maken, want nu ziet het erniet uit. hier zie je effe de tijdelijke oplossing

42111597.jpg



Verder nog effe een loze foto van me stuurtje die ik effe inelkaar heb gezet zonder frame, ik had niets te doen dus ik dacht ik zet het effe inelkaar:P

42007853.jpg
:W
 
Last edited:
Ik heb vandaag weer leuke dingen opgehaald, me carters waren geparelstraald en die kon ik op halen, hieronder het resultaat.

42111661.jpg


En ik kon me frame en andere achtervelg ophalen hier de resultaten.

42111629.jpg


42111612.jpg


en de velgen natuurlijk

42111639.jpg


Morgen ga ik naar remon, om allemaal shit te laten monteren, want ik heb zelf nooit een cilinderkit gemonteerd wel veel over gelezen maar wil liever dat het in 1 keer goed gebeurd. ik heb zelf geprobeerd me carters weer inelkaar te zetten, maar dat lukte ook voor geen reet|(. Dus morgen gaat remon het helemaal mooi uitleggen:w
 
Back
Top