Ik vind een standaard Monster ook niet echt gaaf, maar in ieder geval nog mooier dan die Monoposto, zal dus zeker niet door gaan sparen
Maar waarschijnlijk ben ik de enige die dat vind
Ben al jaren gek van een monster. Wel een S4R of S2R met single swingarm. Maar zo'n sport classic is echt ultieme combi. Moderne techniek met klassieke looks.
Idd, zn collega heb ik. Die wil dit jaar zn rbw niet halen omdat ie dan meteen vol vermogen mag. Dus hij wacht tot volgend jaar ivm niewe regelgeving....
Die gasten die dat zeggen 'ik ga geen motorrijden want ken mezelf bladiebla' vraag ik altijd maar meteen of ze al uit de kast zijn, of omgebouwd. Wat een kulargument zeg.
Gewoon gas erop zeker! :#
Was de laatste keer dat ik met een groepje ging rijden al 3 man verloren bij de 2e afslag :') Ik rijd ook 'n keer voorop... :')
@ Majestic, volgend jaar als jij je KTM hebt, en weer in de buurt bent kunnen we op onze sm's knallen. Tegen die tijd is m'n Husaberg ook wel weer in elkaar gezet (voorlopig niets meer aan gedaan). M'n voet is btw nog steeds niet beter, baal wel dat we van de zomer niet hebben kunnen rijden kan inmiddels wel weer rijden...
Genoeg mooie custom duc's gezien gelijk aan bovenstaande fiets, overeenkomst die ze allen hadden was dat ze niet reden omdat er op de 1 of andere manier iets kapot was aan het blok