Motorrijden #43

merk je dat verschil nou echt?

mijn helm koste iets van 120 euro ofzo... veel verschil tussen die en 1 van 300+... 't gaat hier wel om cross modellen..

Tja net wat je gewend ben, ik reed altijd met een oude suomy heel prima ding, maar nu met een shoei en daar heb ik goed schik van.
pak je de aller lichtste van Airoh van 950 gram dan is ie nog weer een klap lichter. Maar als het goed is....

Mooie helm neogenix bevalt ie goed?
Ik wil zelf ooit nog een keertje mijne laten spuiten.

Oude scootert helmut:p
jubbega5.jpg
 
Wat is dat nou weer voor kleurencombi :p blauw met bruin of wat is het? antraciet achtig? Lastig te zien op de foto.
 
Hmm, dilemma. Net voor een GSX-R 750 gaan kijken wat een pracht motor is maar ding het is een K5 en is pas 2008 op naam gezet. Zou een oud showroom model oid moeten zijn. Ding heeft 17k gelopen. Zou er nu 6250 voor moeten betalen met 1 jaar garantie. (Zou eerst 6950 zonder garantie moeten kosten).

Wat vinden jullie de waarde van de garantie? Olie verwisselen etc kan ik zelf, dus daar hoef ik het niet voor te doen.

Kan niet echt een vergelijkbaar iets vinden, dus vandaar dat ik het hier even vraag :p
 
Hmm, dilemma. Net voor een GSX-R 750 gaan kijken wat een pracht motor is maar ding het is een K5 en is pas 2008 op naam gezet. Zou een oud showroom model oid moeten zijn. Ding heeft 17k gelopen. Zou er nu 6250 voor moeten betalen met 1 jaar garantie. (Zou eerst 6950 zonder garantie moeten kosten).

Wat vinden jullie de waarde van de garantie? Olie verwisselen etc kan ik zelf, dus daar hoef ik het niet voor te doen.

Kan niet echt een vergelijkbaar iets vinden, dus vandaar dat ik het hier even vraag :p

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

http://www.marktplaats.nl/a/motoren...da871b0d84f75c3056cc6db858f31&previousPage=lr

Lekker zoiets doen....

Die paar jaar dat ie dan stil heeft gestaan in de showroom hoeft imo ook niet echt een voordeel te zijn. Garantie op zo'n fiets zou ik ook wel durven te geven, kapot gaan ze toch niet als je d'r gewoon normaal mee omgaat + onderhoudt.


Die 6000+ voor zo'n ding vind ik iig veeeeeel te veel
 
Lekker zoiets doen....

Die paar jaar dat ie dan stil heeft gestaan in de showroom hoeft imo ook niet echt een voordeel te zijn. Garantie op zo'n fiets zou ik ook wel durven te geven, kapot gaan ze toch niet als je d'r gewoon normaal mee omgaat + onderhoudt.


Die 6000+ voor zo'n ding vind ik iig veeeeeel te veel

Dat was dus ook mijn gedachte, zal toch niet veel kapot aan gaan als je er netjes mee omgaat. Thanks voor de reactie! :*
 
Back
Top