Motorrijden #42

afgelopen maandag nog bij een cbr f3 sport wezen kijken met schuifschade.. dikke goodies erop maar durfde t toch niet aan.
 
Want ?

F2/3 kan nooit veel mis mee zijn. blokken en frame zijn ijzersterk.

Dook extreem naar links bij remmen met de voorrem.. (linkerkant ook geschoven)
Wel snel ding en mooi ding! Leovinci SBK uitlaat, braking schijven voor + achter met stalenremleidingen en technoflex afgeveerd.

Had ff zitten rekenen.. Kuipsenset imitatie € 600,- koplamp €125,- en dan nog onvoorzien.. Had 75K op de klok. Met motor en reparatie ong €2000,- totaal. leg ik liever wat bij voor een niet "schade" fiets met minder op de klok.
 
Precies, en die imi kuipen passen voor geen meter en heb je alsnog een gare motor.

Beter paar honderd euro bijlappen en een fiets kopen zonder schade, want bij veel van die schade handelaren zijn ze way overpriced, en mensen kopen het ook nog :z
 
Goedzo Pepijn! Heb je nou al een straatfiets?

Nee nog niet :p heb de motor zip en de gsx1100 verkocht. Heb nu alleen de dragracer staan, wel aan het rondkijken voor wat leuks maar het budget is wat minder ruim atm (net 2 auto's gekocht namelijk :p)

Nja rustig ff rondkijken :)
 
Dook extreem naar links bij remmen met de voorrem.. (linkerkant ook geschoven)
Wel snel ding en mooi ding! Leovinci SBK uitlaat, braking schijven voor + achter met stalenremleidingen en technoflex afgeveerd.

Had ff zitten rekenen.. Kuipsenset imitatie € 600,- koplamp €125,- en dan nog onvoorzien.. Had 75K op de klok. Met motor en reparatie ong €2000,- totaal. leg ik liever wat bij voor een niet "schade" fiets met minder op de klok.



veels te duur ook dan.
 
Ik heb ook maar een K&N filter aangeschaft voor me R6, haalt het eigenlijk nog wel wat uit? Lees vaak dat het geen hol uitmaakt maar de maps voor een power commander zijn er vaak wel op afgesteld.
 
In combinatie met andere kleine "tune" dingen is er wel winst te halen als je hem laat mappen. Zal niet veel zijn, maar scheelt meestal wel een heel klein beetje. Al hoor ik over BMC filters meer goede verhalen wat dat betreft..

Grootste voordeel van een K&N of BMC filter vind ik dat ze maar een klein beetje meer als een origineel filter kosten, maar je dit filter maar eenmalig aanschaft.
 
Mijn hok maar weer eens:
312juhc.jpg
 
Back
Top