Motor & motorrijden topic #41

Status
Not open for further replies.
Mijn RR mag ook soort van min of meer weg.
Mijn liefde is een beetje aan het verhuizen naar een sp-2, man, wat een gruwelijk apparaat :#
 
Hebben jullie nooit dat heel je achterkappen onderzitten met kettingsmeer?
Net m'n motor toch maar eens gewassen maar ik word echt helemaal ziek van al die kettingsmeerpuntjes. Als je die ook maar 1 keer aanraakt wordt het een grote zwarte vlek die je niet meer wegkrijgt.
Zet er die beschermkap maar op die over de ketting gaat. Ziet er niet uit maar beter dan elke keer dat gezeik bij het poetsen.

Moet ook de accu er nog even uit halen en dan kan 'ie onder een doek rustig wachten totdat het weer lente is.
 
Duurdere kettingspray kopen, ik had eerder eens een busje met cheap spul en dat zat na 100 meter rijden echt overal behalve op de ketting :D

Beter gewoon goed spul kopen dat wel blijft plakken.
 
Heb S100 kettingspay, komt bij meerdere bladen/sites als beste uit de bus en is zeker niet de goedkoopste:'(
 
Heb er wel last van, komt door een bus Total kettingspray, niet meer gebruiken dus. Heb nu van Putoline, stukken beter.
 
Wel je ketting smeren NÁ het rijden he, als je het smeert voordat je gaat rijden, vliegt het écht alle kanten op :+

Verder kun je die kettingsmeer heel goed weghalen met een doek met WD-40, of tijdens het wassen, met DASTY van de wibra.. Super spul is dat:)
 
Powercommander op de kop getikt :)
Hij dipt nogal, dus hij zal een stuk beter rijden met een Mivv mapping erop..

Maybe later nog een keer op de bank, maar voorlopig zo..
 
Putoline gebruik ik ook ja, het is niet heilig maar wel goed.

Ik gebruik tegenwoordig bel-ray blue tac. Dat spettert nagenoeg niet meer van de ketting. Beste wat ik tot heden heb gebruikt en ik heb er heel wat geprobeerd ;)
 
Hm ok, die houd ik er in.


Maar ik houd mijn ketting graag goud :p bling bling, jeweet0g.... dus geen witte shit voor mij. Of is ie dat niet?
 
Hm ok, die houd ik er in.


Maar ik houd mijn ketting graag goud :p bling bling, jeweet0g.... dus geen witte shit voor mij. Of is ie dat niet?

Ja je ketting slaat wel wit uit...

Scottoiler misschien een optie dan voor je. Heb ik op me andere motor, werkt ook super. Maar vereist dan echter weer een behoorlijke investering :(
 
Ikzelf vond Plutoline niet zo goed blijven zitten hoor.. Gebruik nu ook bel-ray blue tac, top!

Ook maar 4L bel-ray olie gekocht, zal wel prima zijn?
 
Wel je ketting smeren NÁ het rijden he, als je het smeert voordat je gaat rijden, vliegt het écht alle kanten op :+

Wat heeft dat nou voor zin?
Als je de volgende keer gaat rijden is het toch hetzelfde als dat je het net van te voren smeert? :')
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top