Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Haha wat een soap weer hier :D

Ik rijd zelfs m'n stuur aan de grond, dus ik denk dat ik maar een highmount stuur neem :+

Edit: en ik kan het weten, heb zo ongeveer alle motogp circuits gehad, zelfs met een k4
 
Curb stones soms hoog?

251735_1924497185745_1041581494_2165098_2003783_n.jpg
 
Ik zie dat ik wat losgemaakt heb hier :+.

Ik rij constant mijn helm aan de grond in de bocht, dus ik denk dat ik een highmount helm ga kopen.

Ok, nu is het wel leuk geweest.

@ Wallie dinges: Ik meende ook laatst te lezen dat je voor de eerste keer ging trainen en dat was misschien 2/3 weken geleden... Apart dat toch meerdere mensen dat zo hebben gelezen.

Bovendien, je doet iets 3 maanden, kom je even de hoge pief hier uithangen met je praatjes, die je waarschijnlijk van papa hebt gehoord...
 
Jongens, wij zijn nu toch wel overruled. Gefeliciteerd Loek! Je bent een baas :#
:W

Pak aan de muur, zx6r in de schuur en dan ook nog mijn ouders op vakantie... Maar ik mag niet rijden;( Ik heb het er maar moeilijk mee;(
 
Overstekende gieters enzo;(

Heb geen rijbewijs, ding is niet verzekerd, en hij heeft 80pk teveel voor mij:+

Verzekering heeft toch geen nut als je nog geen rijbewijs hebt, bovendien boeit die 25KW dan ook niet meer en een rijbewijs innemen zit er ook niet in.

Nou hop, de schuur uit met dat ding.
 
Van een kale kip kan je toch niet plukken:7 Wat je niet heb kunnen ze je ook niet afpakken8)
 
Haha!
Ik kreeg anders van aardig wat mensen hier op me dak omdat ik zonder rijbewijs brommert reed. Heen en weer door de straat.
Maar op de motor nee joh.. Stel je staat stil gewoon op de stoep en een kind rent er aan met z'n kop ben je ook de bana
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top