Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
big_loris_capirossi_03_01.jpg


dit is met een laage curb
zoals je kan zien is er egt wel kans dat je je uitlaat raakt :!
 
Nou dat vind ik niet, zo te zien kan hij denk ik niet lager als z'n knie al 't asfalt raakt.
Daar hebben ze echt wel over na gedacht.
 
Ja kijk die hoek, nog ff en hij leunt er letterlijk op.
Niet dat ik er verder verstand van heb.
Ja std pijp en demper dat doen zij niet..
 
Ja kijk die hoek, nog ff en hij leunt er letterlijk op.
Niet dat ik er verder verstand van heb.
Ja std pijp en demper dat doen zij niet..

daarom
maar zoals je ziet is deze bocht ook iets naar binnen geheld.

maarja hier zullen ze wel gelijk heben joh, op straat rijd je veel harder en plater dan op het circuit natuurlijk.

en heben ook allemaal met een k4 op het circuit gereeden
 
Ja wat jij wilt.
Wat wil je nou bereiken? Op straat wordt er nooit zo plat gereden. Dat je met je eigen straat motor zo op het circuit gaat rijden oke.
 
Inderdaad, twee weken geleden voor het eerst motor gereden en heb inmiddels op negentien verschillende circuits gereden. O.a. op een K4.
 
Ja wat jij wilt.
Wat wil je nou bereiken? Op straat wordt er nooit zo plat gereden. Dat je met je eigen straat motor zo op het circuit gaat rijden oke.

ik rij puur en alleen op het circuit ;) en volgend seizoen ga ik wedstrijden rijden.
dus ik zorg er gewoon voor dat alles circuit klaar is, en als er maar een 2% kans is dat ik met me uitlaat de grond raak waardoor ik grip verlies en op me plaat ga, dan liever een andere pijp
 
Jullie doen alleen maar zo flauw tegen die jongen omdat ie alles van papa krijgt...


Kan toch best dat je die pijp tegen de grond rijd. Kijk maar bij bepaalde types cbr. Dan heeft een gsxr wel meer speling, maar als je idd een beetje verhoogde curb hebt...

Oja, jullie lijken wel kleine kinderen :D
 
Jullie doen alleen maar zo flauw tegen die jongen omdat ie alles van papa krijgt...


Kan toch best dat je die pijp tegen de grond rijd. Kijk maar bij bepaalde types cbr. Da heeft een gsxr wel meer speling, maar als je idd een beetje verhoogde curb hebt...

mischien geloven ze jou wel. :)
 
Ohh oke, ik wist dat helemaal niet joh. Nouja, weer wat geleerd. Geen CBR/K4 kopen dus.
 
Iemand vind hier een highmount lelijk. Jij hebt een highmount, dus jij niet.
Meer mensen vinden highmount lelijk op een fiets/jouw fiets....en dan begin je plots over praktisch nut op een circuit.

Succes in de motogp hè! ;)
 
Last edited:
Wat een haat hier zeg8P

Heb vanmiddag uit verveling m'n hele outfit aangetrokken en ben gewoon in de schuur op m'n motor gaan zitten:+:+
Kom maar op met die haat!:*

Over 1,5 week AVD:)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top