Nofi, maar er zijn zat mensen die een racemotor hebben met de demper op de normale plek. Die rijden hun uitlaat ook niet aan de grond. Imo behoorlijke BS...
Nofi, maar er zijn zat mensen die een racemotor hebben met de demper op de normale plek. Die rijden hun uitlaat ook niet aan de grond. Imo behoorlijke BS...
R6 model 2006 - 2010 heeft er behoorlijk last van anders. Daar worden vaak andere uitlaten gemonteerd om alleen maar grondspeling te krijgen in bochten!
R6 model 2006 - 2010 heeft er behoorlijk last van anders. Daar worden vaak andere uitlaten gemonteerd om alleen maar grondspeling te krijgen in bochten!
Ja, kijk das een ander verhaal. Die uitlaat zit helemaal onder, vlak bij/onder het voetstepje. Ik kan me voorstellen dat je die gaat raken.
Ik heb het over een uitlaat die gemonteerd zit zoals bij Bart@sp, Jasper, Rowan, mij etc etc. Volgens mij moet je dan zo ontiegelijk plat gaan dat je op je snuffert gaat. Maar ik kan het natuurlijk fout hebben .
Ja dat heb ik wel eens gezien, zowel lage als hoge curbstones. Hoevaak ben jij al het circuit op geweest? Ik dacht namelijk dat je pas geleden voor de eerste keer op een motor had gereden?
Ja dat heb ik wel eens gezien, zowel lage als hoge curbstones. Hoevaak ben jij al het circuit op geweest? Ik dacht namelijk dat je pas geleden voor de eerste keer op een motor had gereden?
nu gaat het ineens over een heele andere fiets met heele andere eigenschapen in de bochten.
std uitlaat van een k4 zit std lager en is diker
heb nog wel ergens een foto van een uitlaat systeem van een cbr waar schade aan zit van bochten,
zal ff kijke