This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
dat is jouw mening ja.
ik heb hem wel en ik vind het zeker wel dik op een k4
[/IMG]

Daarom staat er ook imo

Maar zo'n high mount breekt de lijn van de motor, het kontje komt niet mooi meer uit en je hebt zo'n rare knik in je (te lange) linkpijp
 
Uitlaat aan de grond rijden, hoe wil je dat voor elkaar krijgen zonder te vallen dan? Zo ver steekt een uitlaat niet uit aan de zijkant...
 
Nofi, maar er zijn zat mensen die een racemotor hebben met de demper op de normale plek. Die rijden hun uitlaat ook niet aan de grond. Imo behoorlijke BS...

R6 model 2006 - 2010 heeft er behoorlijk last van anders. Daar worden vaak andere uitlaten gemonteerd om alleen maar grondspeling te krijgen in bochten!

Zo raar is het dus nog niet
 
R6 model 2006 - 2010 heeft er behoorlijk last van anders. Daar worden vaak andere uitlaten gemonteerd om alleen maar grondspeling te krijgen in bochten!

Zo raar is het dus nog niet

Ja, kijk das een ander verhaal. Die uitlaat zit helemaal onder, vlak bij/onder het voetstepje. Ik kan me voorstellen dat je die gaat raken.

Ik heb het over een uitlaat die gemonteerd zit zoals bij Bart@sp, Jasper, Rowan, mij etc etc. Volgens mij moet je dan zo ontiegelijk plat gaan dat je op je snuffert gaat. Maar ik kan het natuurlijk fout hebben .
 
Ik denk dat je wel gelijk hebt. Je zal volgens mij eerder nog je kuip aan de grond rijden..
 
hebben jullie de curbstones op sommige circuits weleens gezien?
ze lijken laag maar dat zijn ze zeker ziet
 
Ja dat heb ik wel eens gezien, zowel lage als hoge curbstones. Hoevaak ben jij al het circuit op geweest? Ik dacht namelijk dat je pas geleden voor de eerste keer op een motor had gereden?
 
Ja dat heb ik wel eens gezien, zowel lage als hoge curbstones. Hoevaak ben jij al het circuit op geweest? Ik dacht namelijk dat je pas geleden voor de eerste keer op een motor had gereden?
3 en halve maand geleeden, en ga ongeveer elke week, dus reken maar uit.
en ben op zolder, assen, zandvoort, metet en spa geweest

heb nu al genoeg fietsen langs zien komen waarbij ze schade op de pijp/demper haden door bochtjes
 
Oh sorry, dan heb ik niks gezegd. Ze kunnen bij de SBK nog een voorbeeld aan je nemen dus.
 
[ir]http://www.autocarbe.com/wp-content/uploads/2010/02/bmw-s1000rr-sbk-2010_1.jpg[/ir]
 
nu gaat het ineens over een heele andere fiets met heele andere eigenschapen in de bochten.

std uitlaat van een k4 zit std lager en is diker
heb nog wel ergens een foto van een uitlaat systeem van een cbr waar schade aan zit van bochten,
zal ff kijke
 
Status
Not open for further replies.