This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Nog ff de uiteindelijke prijs afspreken maar ga volgende week een begin jaren 70 CB 500k ophalen.

Dolphin tank en zit van Benji Cafe Racer bestellen en opknappen maar . Ding staat al lang stil en moet vanalles aan gebeuren maar heb de tijd.

Zoiets als doel:

[ir]http://i607.photobucket.com/albums/tt155/bgorms/IMG_3329.jpg?t=1258058893[/ir]

Lijkt me dat je niet de scherpe kant hoeft beet te houden

Uiteraard niet, maar genoeg mensen die met 2 vingers remmen of wat dacht je als je ten val komt en je hebt je hendels gewoon vast en je valt op die rem. Dan zou je zomaar eens hele diepe snijwonden, zo niet afgehakte vingers kunnen hebben.

Je bent ook echt een debiel als je er mee gaat rijden. Raak je per ongeluk iets dan zijn je vingers weg. Leuk voor op een streetfightershow ofzo.

nice 9||6, is zo'n ding nou beetje goedkoop te realiseren??

Ding gekocht voor 300 eur. Zitten alle clip ons en Tarozzi stepjes bij. Tank/zitje en battery box komen op 1100 dollar. Dat is dan het duurste. Reserveonderdelen is goed aan te komen en niet heel duur. Verder dan kosten van poedercoaten / spuiten. Vooral veel eigen werk in de vorm van polijsten etc

enduro/sm boys.. waar kan ik info vinden voor een oude ktm 520 exc? ik google al tijdje,maar vind niet echt punten waar ik op moet letten..

Mn nieuwe ghetto bike, 600rr ´04

Vandaag ff aan t kuisen geweest.

Hij maakt veul herrie, maar rijd prima !
Binnnenkort kenteken fixen.

Status
Not open for further replies.