This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Idd redelijk wat wit minder warm in de zomer als een helemaal zwart pak Helm is ook hoofdzakelijk wit, motor zal iets in de zin van een gsxr worden.

Had nog een heel mooi één delig pak gezien van rev'it in wit zwart grijs rood (net als mijn helm)maar die was eigenlijk helemaal wit en hadden ze niet in mijn maat.
Ben inderdaad bij die outlet geweest, zeer ruime keus maar je merkt zoals altijd dat de naam ''outlet'' puur marketing is. Hij was goedkoper dan wat hij normaal kost, maar zeker niet de goedkoopste die te vinden is.
Deze was €650,- en nieuwprijs toen dit pak net uit was €899,-, bij ten kate hangt hij voor €550,- zelfs dacht ik maargoed deze paste goed en was wat ik zocht dus gelijk maar meegenomen

Nadeel vind ik bij de meeste zaken dat de keus redelijk beperkt is. Bij die outlet hebben ze 250+ leren pakken hangen, losse stoffe jassen en broeken, 300+helmen (sommige wel een beetje bejaard), veel handschoenen etc. Vind het altijd wel prettig dat er wat uit te zoeken valt

Joepie volgende week afspraak maken voor het eerste examen Ging heerlijk vandaag!
Hopen die zo snel mogelijk te kunnen halen en dan lekker gaan richten op het rijden.

2 weken geleden met een vriend stuk gereden, had 'm m'n hyper mee gegeven, zelf op de 996 gegaan

[ir]http://i53.tinypic.com/1hcthe.jpg[/ir]

En dit weekend met een vriend uit Nederland ook stuk gereden

[ir]http://i53.tinypic.com/15ytzxi.jpg[/ir]

Ik ga binnekort bij een Honda CB450 kijken uit 1974 voor cafe racer project . Iemand nog tips? Ding staat sinds 1990 stil. Hoe zit dat met APK? Of uberhaupt weer op de weg krijgen? Is orgineel nederlandse motor. Motor kan ik gewoon op mijn naam zetten (heb nog geen motor rbw namelijk).

APK? Motor? niet nodig joh.

Gister ff een stuk gereden naar de aircooled cruisenight bij labaraque. Wel jammer dat ze heel de dijk vanaf capelle voorzien van drempels.

tenzij die oud kenteken heeft, kwenie of je die nieuwe platen zo 1,2,3 kan aanvragen of dat je nu langs rdw moet?

Status
Not open for further replies.