Waar laten doen? Moet de gixxer af laten stellen.
Standaard map gaat niet helemaal samen met de uitlaat.
Gaat opzich goed, heb alleen een dip/dood punt.
Biggelaar te Oisterwijk. Heb ik m'n 749s ook laten doen. Mooie is dat ze bij Ducati's de ECU's zelf kunnen flashes, dus dat je geen piggy-back ECU nodig hebt (PowerCommander etc.). Ik had een PC III USB, wou niet echt lekker werken met de standaard ECU van de 749s, dus toen de orginele ECU aangepakt. Werkt echt super.
Ze hebben daar genoeg ervaring om ook andere motoren te mappen, maar het is wel belangrijk al te weten wat voor soort oplossing je wilt gaan plaatsen. Tijd voor het mappen is ong. 4 uren die ze er voor nemen. Elke gashendel stand met intervallen van ongeveer 5% wordt gemapped, dus je krijgt echt een rete strakke map.
Vandaag m'n Rbw opgehaald
Smiddags na het werk een rondje op de Z1000 gedaan. Godverdomme wat is dat anders als een lesmotor
Rijd en stuurt wel supermakkelijk moet ik zeggen.
Mappen wel vaker ook racers van andere merken. Daniël (persoon die daar mapped) is goed op de hoogte van hoe andere ECU's werken, en met name de Powercommanders etc. komen ze ook nog wel op Ducati's tegen.