This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Tis wel mooi idd. Gisteren allemaal bewonderende blikken ipv pure HAAT op een snelle scooter

Donderdag begrafenis...

Neefje van 22 van mijn vriendin is zaterdag omgekomen bij een motorongeluk. In een bocht macht over het stuur verloren en uiteindelijk tegen een lantarenpaal terecht gekomen.
Motor had naar horen zeggen niet veel schade... hij lag totaal in de vernieling.

Altijd kut zulke dingen

Last edited:
Iemand interesse in een zwarte kawa Z750?
Uit 2006 met net 23k op teller.
Carbon uitlaat van g&g, led pinkers achter en verkprte kentekenplaathouder.

Voor foto's pm of mail naar vincent @ stichting sbo .nl

jako verbeek?

gecondoleerd !!

Last edited:
Sterkte...

Morgen 5u opstaan voor werk, fuck that shit, ik kruip nu mijn motor op om te stukje te cruisen.

Gecondoleerd Pepijn!

Werd er gisteren ook weer even aan herinnerd dat motorrijden gewoon gevaarlijk is.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=btnSXRjxkCs"]YouTube - ‪FILE0047.MOV‬‏[/ame]

@ 1 minuut 20. Die debiel komt ineens me weghelft op na een bocht, wou net de berm induiken maar gelukkig gaf die net op tijd een ruk aan ze stuur en kwam met piepende banden weer op ze eigen rijbaan terecht.

Ziet er misschien op film niet zo spectaculair uit maar je schrikt je weer de pleuris..

Gisteren heb ik er ook weer bosjes zien rijden in korte broek/shirt.. ik snap dat echt niet.. (eigenlijk wel, maar...) Je wil niet in aanraking komen met het asfalt lijkt me...

Had er hier gister overigens een in de rechterkant van m;n auto kunnen hebben.. kwam de rotonde af suizen met ik denk 2x Vmax en kon het niet meer bijremmen (ik zat al op de rotonde) ik maar in de ankers gegaan want ik zag m aankomen en hij vloog zo voor de auto langs en reed net niet het verhoogde deel van de rotonde op.. hij bedankte me vriendelijk :+ Die moet ook even een broekepoep momentje gehad hebben.

jako verbeek?

gecondoleerd !!

Klopt inderdaad, bekende van je?

Ben gister met mijn gf en familie wezen condoleren, had hem zelf maar 4/5 keer gezien op verjaardagen etc maar het komt wel hard aan als je zo iemand ziet liggen en even oud is als jezelf (ik).

Do is de begrafenis, denk dat het heel indrukwekkend is aangezien hij ook in Uruzgan heeft gezeten. Worden ca 100 collega's verwacht van de kazerne en hij word gedragen door zijn maten.

Zo zie je dat het zo gebeurd kan zijn, maar het weerhoud mij er niet van ook motor te gaan rijden. Het is en blijft een ongeluk, en dat kan je al met je fiets hebben.

Ook best 'gevaarlijk' weer om nu motor te rijden. Je rijdt stukken harder dan de rest en iedereen is duf/moe van het weer.. Niet dat ik het er om zou laten, maar je merkt het aan het rijgedrag van mensen

Ook best 'gevaarlijk' weer om nu motor te rijden. Je rijdt stukken harder dan de rest en iedereen is duf/moe van het weer.. Niet dat ik het er om zou laten, maar je merkt het aan het rijgedrag van mensen

mja , daar hoeft het niet warm voor te zijn , mensen rijden zo ook al als een kip zonder kop..

vanmorgen nog een debiel die zijn auto van tegenover gestelde richting keerde over mijn weghelft (70km weg) maar kon niet eens de draai krijgen dus stak ie ook nog even vrolik achteruit (had door de berm gekund btw) , halve zolengedrag gewoon !!

ik was met de auto , maar op motor was het ook gebeurd natuurlijk

ik heb m ook wel even duidelijk gemaakt dat ie niet goed bij zijn hoofd was

Status
Not open for further replies.