Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.
Zoo vandaag me eerste les gehad. Was ff wennen maar mocht wel gelijk rijden.

8jes gedaan en half draai en ging goed!

Volgende les 2 uurtjes en dan ook de weg op.
Ben benieuwd 8)
 
Motor gekocht !! :D

[ir]http://oi51.tinypic.com/29w7cyp.jpg[/ir]
[ir]http://i56.tinypic.com/x5xp2o.jpg[/ir]
 
Last edited:
Lijkt op die van wheelex :P

Klopt, toen ik die een keer voorbij zag komen wist ik nog niks van het type motor af maar ik was verkocht.
En tja, er zullen wel meer motoren op elkaar lijken en de Z1000 heeft eenmaal dezelfde modificaties nodig om mooi te zijn :P

Ohja, ehh sorry Wheelex :P
 
RSV heeft een teller die de rondjes van het achterwiel telt. Jou brommert meet hem bij de versnellingsbak. Als jij je tandwielen veranderd klopt er al geen bal meer van. Japanners geven over het algemeen wat meer aan. Zogezegd is de top van mijn RSV ook "maar" 255 km/u. Dat zal op jou teller bijna 290 km/u zijn.

Idd, waarschijnlijk hebben ze al eens met je tandwielen lopen mieren en daardoor heb je zo'n grote afwijking.
 
g5Tn4Xo73KNcNBIUC4Do+A==.jpg


Gisteren mn Vespa ET2 ingeruild op deze Kreidler Florett TM met motorkenteken :D :W Komt een stokstuur op, handvatspiegel, en voorlopig verder NIKS. Ding is helemaal origineel, Zwitsers export model, 5,8 pk 5bak indirect, 80 km/u windje mee :)
 
http://www.bricksite.com/wrenchmonkees?id=195046&catalogue_selected=251297_9027#251297

Hmmmm :love: Denk dat je wel 500e verder bent voordat je 't hele achterkantje hebt (montage, verf, bekleding, licht), maar als ik het ooit over heb :W!

Vette bike ook..

Maar dat zijn van die kuipjes die 't waard zijn zelf te maken, heb ik altijd 't idee.
Paar van die foam blokken kopen bij een tuincentrum, schaven en schuren tot je er tevreden mee ben.
Dan mal maken etc.
Schuim is ook wel te fixen en je moeder lief aankijken om een dekje te spannen.
Voor een paar tientjes 't proberen waard?

Stond laatst hier in de buurt een '95 CB500 gratis af te halen, maar ik was die dag niet thuis en volgende dag natuurlijk al weg.. :(
Had mooi geweest om een beetje aan te kloten en oefenen.
 
Vette bike ook..

Maar dat zijn van die kuipjes die 't waard zijn zelf te maken, heb ik altijd 't idee.
Paar van die foam blokken kopen bij een tuincentrum, schaven en schuren tot je er tevreden mee ben.
Dan mal maken etc.
Schuim is ook wel te fixen en je moeder lief aankijken om een dekje te spannen.
Voor een paar tientjes 't proberen waard?

Stond laatst hier in de buurt een '95 CB500 gratis af te halen, maar ik was die dag niet thuis en volgende dag natuurlijk al weg.. :(
Had mooi geweest om een beetje aan te kloten en oefenen.

Klopt zoiets koop je niet, en zeker niet voor dat geld. Zoiets maak je met trail and error. Kunnen uren inzitten (herinner me mij de achterkappen van mijn nrg nog goed :p) maar als het eenmaal klaar is ben je toch wel op zijn minst euforisch dat je het zelf gemaakt hebt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top