This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & Motorrijden #39

Status
Not open for further replies.

FZR 600 met normaal stuurtje. Zijkappen zaten er met de foto even op om een soort van blok spoilertje te beunen. Kapjes moeten nog een keer gespoten worden.

Naast mijn Yamaha FZR600 een Yamaha TT600E Belgarda gekocht. Komt roadboekje, Trailtech vector tellertje met afstandbediening op, nog een grotere acerbis tank scoren en nieuwe nopjes. Heb nog een ander stuurtje liggen die er ook op komt. Leuke machine! 10.500km gelopen, dus nog heel fris!

Last edited:
Man ik ben echt verliefd geworden op die cbx-en.... ik wil d'r ook 1

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=e8tkVSKb77Y"]YouTube - ‪Honda CBX 6 cillinder with an amazing sound!‬‏[/ame]

Blade kopen iemand?

Met een naked kun je prima 150 cruisen hoor. Dan valt het nog wel mee met de wind.
Boven 200 wordt het nekspieren trainen :+

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=4Ov43cWkYIA&"]YouTube - ‪Ghilli man Draggin his helmet going fast‬‏[/ame]

@ 1:10min: en wij maar grapjes maken over curbstones

ja dat is ook weer zo.

Ik heb op de gix trouwens echt een mega tellerafwijking. Als ik 87 rij in de trajectcontrole bij den haag (80kmh) word ik echt nog aan alle kanten voorbijgereden.
Laatst een maatje op zijn rsv naast me, hij ~72 was bij mij al 80. Is dat normaal zo'n grote afwijking?

Op de snelweg is een punt pas boven de 40+

Ik neem op de A12 vaak afslag voorburg en rij dan tussen de lussen door. Hoef je ook niet aan die 80km te houden

Ben alleen 5 mei geweest dit jaar....
Zeker wel ff zin in, samen met Jasper ff knallen. Lachuh !

RSV heeft een teller die de rondjes van het achterwiel telt. Jou brommert meet hem bij de versnellingsbak. Als jij je tandwielen veranderd klopt er al geen bal meer van. Japanners geven over het algemeen wat meer aan. Zogezegd is de top van mijn RSV ook "maar" 255 km/u. Dat zal op jou teller bijna 290 km/u zijn.

Status
Not open for further replies.