Pasvorm is inderdaad het belangrijkste.
Ik heb ook een HJC en het grote nadeel vind ik dat de strakke vorm er redelijk snel uit ging. Nu zit hij wel tegen me wangen (jukbeenderen) maar echt klemmen doet ie net zoals ie zou moeten. Met als gevolg dat de helm lichtjes gaat zwefen bij hoge snelheden als ik me kindbandje niet strak heb. Hoe zijn de ervaringen van mensen met andere merken hiermee?
Wat betreft lawaai maakt mij niet zoveel uit, ik rijd eigenlijk altijd met oordoppen in behalve als ik in de stad blijf. Volgens mij heb je met 120kmh al constant gemiddeld iets van 90Db aan je oren dus dopjes kunnen geen kwaad voor de houdbaarheidsdatum van je gehoor.
Liverpool idd, er gaat ook nog een ferry vanaf Heysham, dat maakt vanaf Hull niet zoveel uit. Maar.... Je rijdt toch motor om het motorrijden? Dus wat doe je dan liever, een nacht opgesloten op een boot waar niks te beleven is, of lekker wat extra km's rijden, wat nog goedkoper is ook. Nee, voor mij niet meer die ferry vanaf Hoek van Holland.Okee Jelle, dan ga je wel naar Liverpool neem ik aan (of is dat de enige plek voor een ferry naar iom?)
Vanaf Hull is het namelijk maar 200 kilometer naar L'pool..
Zeker doen als je het overweegt, moet je gedaan hebben de sfeer alleen al is er geweldig. Ik ben alweer een trip voor de volgende keer aan het plannen en wil zeker ook nog naar de Manx (zelfde, alleen dan met oude fietsen).Super tof man naar de Isle of Man gaan!! Cool!
200 pond en een tik op de vingers van de rechter, niet meer doen! 47 mijl in een 30 gebied...Wat kostte die memorabele pics?
Zit er wel n vlotterbak onder op die carb, niet aan de zijkant met n vlotterpen?
Jij zit juist, ik was verkeerd.