Motor & Motorrijden #38

Status
Not open for further replies.
Toch zeker €1000 'winst', best de moeite waard dus.

Aangezien jij ook zo'n mooie avatar hebt, weet je dan misschien ook hoeveel het kost om een 2003/2004 zx6r op 25kw te krijgen?

Tot dat je hem ergens probeert in te ruilen, en dan er ook weer minder voor krijgt.

Benzine en reiskosten wel mee gerekend?
 
over achterbanden gesproken , wat gaan die dingen snel af :*

ben nu toch echt een nieuwe nodig , zit nu een simpele band op ,voor heb ik al Michelin Pilot Power , achter heb ik 18 inch dus word een Pilot road 2 waarschijnlijk... lastige maat :| hopen dat dat een beetje past en goed rijdt ..

vandaag nog even een eind gereden , jammer van die gevaarlijke zondagsrijders en fietsers overal :X

reedt ik vanavond even volgas weg met koude banden , meteen een meter aan wheelspin ongeveer :p

lachen :P
 
dunlop of bridgestone , dus het merk is op zich wel goed , maar in deze maat zijn dat weer van die simpele banden , wel leuk voor de mens die met zo'n motor wil toeren maar niet voor mij..

op de scooter had ik ook altijd goeie banden , dat scheelt gewoon enorm..
 
Wheelspin met hard wegrijden? dan heb je echt schijtbanden :+

Pilot Road 2= Wheely's kunnen maken in de hozende regen.
 
lol, motor heeft meer vermogen :+ ?

ja ,maar met een leuk setupje (evo bijv.) in de regen oid verneem je met een scooter ook echt wel kwaliteitsverschil , laat staan het rijgedrag!

ik kon bijv. in de regen met Michelin's makkelijk en veilig op het voorwiel remmen , met Kenda's oid hoef je dat echt niet te proberen...

zag net even op een newssite dat er ruim 1400 mensen @ superbike zijn bekeurd voor snelheid 8P
 
Van het weekend ook weer de eerste rondjes op de motor gereden:

16042011082800x600.jpg


16042011083800x600.jpg
 
Ik zit me ook nog te orrienteren wat ik moet gaan kopen straks, denk toch wel duidelijk een racer.
Wat ik me afvraag, waarop baseren jullie de keuze op een 600/750 of 1000cc?
Vanuit mijn logica denk ik, doe het gelijk goed, dus meteen 1000cc.
Maar waarom zou je nou bijv een R6 boven een R1 verkiezen of bijvoorbeeld een GSX-R 600 boven een GSX-R 1000?

Edit: Wat een bruut ding zeg die Kawasaki.
 
Zit ook een beetje rond te kijken naar een eerste motor. Max 2k euro en hij moet in de zomer gewoon buiten in Amsterdam kunnen staan. Neig heel erg naar een FZS 600 (fazer), of misschien de goedkopere XJ600 Diversion (maar die is wel een flink tandje suffer). Iemand ervaring met een van beide? Of andere suggesties?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top