This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & Motorrijden #38

Status
Not open for further replies.
Haha vet. Wat is het? Ik zit er ook nog steeds aan te denken om zoiets te halen voor woon-werk. Dat kan je tenminste overal neerzetten. (dus ook bij in de gezamelijke fietsenstalling)

Ideaal zo'n ding, ben ik ook naar op zoek. Kost weinig en kan tenminste voor de deur staan.

ik betaal voor wa 10 euro per maand voor een 18 jarige. moet nog wel me 2 schade vrije brommer jaren er bij optellen. (mag bij de zlm). Gaat om een cbr600f uit 00 in mijn geval

http://link.marktplaats.nl/442669833

Was hier wezen kijken vandaag, op zich een mooi ding maar hij "ratelt" soort van?
Als je bijvoorbeeld tijdens het rijden het gas dicht draait dan lijkt het alsof de ketting of wat lagers op zijn en dat daar het geluid van komt. Ketting en tandwielen zijn nog nooit vervangen dus zou dit het (kunnen) zijn? Of moet ik aan wat ergers denken..
Had al gelezen dat de 600 kawa's wat meer lawaai maakte dan bv een CBR maar had dit me niet voorgesteld.

Allrisk, 58 euro per maand. Verjammese ding is nog duurder per maand als m'n E46 coupe
Bij welke maatschappij als ik vragen mag?

Was even aan het kijken of ik hem dan niet op mijn vaders naam kan verzekeren en dat familieleden ofso dan ook verzekerd zijn. Helaas is bij Allrisk 9 van de 10 keer alleen de verzekeringnemer verzekerd.
Wat bij mijn vader, met 13 schade vrije jaren, alsnog op €50+ p/m uit komt in de meeste gevallen?x|

ik betaal voor wa 10 euro per maand voor een 18 jarige. moet nog wel me 2 schade vrije brommer jaren er bij optellen. (mag bij de zlm). Gaat om een cbr600f uit 00 in mijn geval
Wa is inderdaad niet zo duur, maar ik wil wel graag allrisk als dat nog enigsinds ergens te betalen is...

Probeer eens goede aanbevolen olie, hebben wij ook al eens vaak gedaan!

Kan je 1 ding zeggen.

Mijn GSXR2007 is ook op pa z´n naam verzekerd met 18 vrije jaren 80% korting. Hij rijd zelf ook nog motor.
Nu heb ik een ongeluk in belgie gehad. ander is doorgereden.
Papieren ingevuld met mij als bestuurder.
Geld word gewoon uitgekeerd voor de schade. Wel 50euro extra eigen risico omdat ik geen 25 plus ben.

Reden dat die op pa´s naam staat is omdat het op mijn naam met 23 jaar ruim 1300 euro per jaar ging kosten en ik nu nog geen 400 betaal.

Probeer eens goede aanbevolen olie, hebben wij ook al eens vaak gedaan!

Ik zal eerst eens aan de oude eigenaar vragen wat voor olie erin is gegaan vlak voor hij hem verkocht (toen is de olie ververst). Dadelijk gooi ik na die 3 ritjes voor 50 euro olie erin en maakt het geen kont uit, dan heb ik dus 50 euro weggegooid...

Jongens, goede rij school in omgeving den haag? Ga toch ook maar eens beginnen denk ik!

Niemand?

Een maatje heeft een Honda CBR600f uit 1993 en die viel van 't weekend uit in de Eiffel tijdens de regen.
Zijn er bekende problemen met die dingen?

Status
Not open for further replies.