Bij welke maatschappij als ik vragen mag?Allrisk, 58 euro per maand. Verjammese ding is nog duurder per maand als m'n E46 coupe
Wa is inderdaad niet zo duur, maar ik wil wel graag allrisk als dat nog enigsinds ergens te betalen is...ik betaal voor wa 10 euro per maand voor een 18 jarige. moet nog wel me 2 schade vrije brommer jaren er bij optellen. (mag bij de zlm). Gaat om een cbr600f uit 00 in mijn geval
Kak, gisteren gemerkt dat ik last heb van een slippende koppeling op de mille. Na de 8k zet hij nog maar weinig pk's op het achterwiel.
Moet ik weer uit gaan zoeken waar dat aan ligt, dat hij slipt, hoe je die shit weer oplost... etc etc. Tis verdomme weer een italiaan hoor...
Bij welke maatschappij als ik vragen mag?
Was even aan het kijken of ik hem dan niet op mijn vaders naam kan verzekeren en dat familieleden ofso dan ook verzekerd zijn. Helaas is bij Allrisk 9 van de 10 keer alleen de verzekeringnemer verzekerd.
Wat bij mijn vader, met 13 schade vrije jaren, alsnog op €50+ p/m uit komt in de meeste gevallen?x|
Wa is inderdaad niet zo duur, maar ik wil wel graag allrisk als dat nog enigsinds ergens te betalen is...
Bij welke maatschappij als ik vragen mag?
Probeer eens goede aanbevolen olie, hebben wij ook al eens vaak gedaan!
Welke dan? Ze hebben wel een klep in de uitlaat, maar deze is niet te bedienen door een knop aan het stuur hoor.
http://link.marktplaats.nl/442669833
Was hier wezen kijken vandaag, op zich een mooi ding maar hij "ratelt" soort van?
Als je bijvoorbeeld tijdens het rijden het gas dicht draait dan lijkt het alsof de ketting of wat lagers op zijn en dat daar het geluid van komt. Ketting en tandwielen zijn nog nooit vervangen dus zou dit het (kunnen) zijn? Of moet ik aan wat ergers denken..
Had al gelezen dat de 600 kawa's wat meer lawaai maakte dan bv een CBR maar had dit me niet voorgesteld.