This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & Motorrijden #38

Status
Not open for further replies.
Vanmorgen een motor gekocht
ZX-6R uit 2003:+
Vrijdag wordt hij gebracht+ralf+
Nu rijbewijs nog...

Hier gaat het ook lekker, wil mijn lessen weer oppakken voor de motor maar nu blijkt mijn AVB bijna te zijn verlopen

nja ik kan mischien van de jongens van het circuit voor weinig geld een setje kopen
nouja weinig geld, blijft een hoop geld maarja je moet wat
verkoop dan gewoon mijn regen wielen van deze
heb ik weer de helft terug

iemand trouwens een cbr 600rr 04 die een uitlaat systeem nodig heeft?
is een laser pijp mag voor 200 weg
kost 600 nieuwe, en deze is amper gebruikt

Kak, gisteren gemerkt dat ik last heb van een slippende koppeling op de mille. Na de 8k zet hij nog maar weinig pk's op het achterwiel.

Moet ik weer uit gaan zoeken waar dat aan ligt, dat hij slipt, hoe je die shit weer oplost... etc etc. Tis verdomme weer een italiaan hoor...

jij hebt een oermille toch?

ws. het schuine randje in de koppelings"deksel" wat ervoor zorgt dat maar een klein gedeelte van de koppeling aangrijpt. Oplossing is een gevlakte halen bij John uit Oss.

Daarna even nagaan of je stalen platen nog vlak zijn (soms vervormen die door lang doorrijden met slippende koppeling + overhitting) en mogelijk die ook vervangen. Natuurlijk ook je gevoerde platen + veren nameten en indien nodig vervangen. (koop altijd origineel, en niet die meuk van motozoom)

Een weetje, je kunt er voor extra veerdruk gewoon een stalen plaat bij stoppen. Ook hoef je geen olie af te tappen om bij de koppeling te komen.

Status
Not open for further replies.