Motor & Motorrijden #37

Status
Not open for further replies.
Ja, hopen dat 't wat is. Zag net dat deze motor in 2007 is ingevoerd. Neem aan dat die wel op vol vermogen staat dan. Schijnt dat ze vanaf Duitsland nog wel is op 72 kw staan? Klopt dat?
 
Ja, hopen dat 't wat is. Zag net dat deze motor in 2007 is ingevoerd. Neem aan dat die wel op vol vermogen staat dan. Schijnt dat ze vanaf Duitsland nog wel is op 72 kw staan? Klopt dat?

Ja schijnen ze soms te doen omdat ze dan qua verzekering veel voordeliger uitkomen.
 
Ja klopt ja, verwacht 't niet omdat die al langer in NL is. Had jij nog wat onderdelen over Alex of niet?

Nee sorry heb niks meer liggen, had er niets origineel bij dus heb het bij de motor verkocht..


Dat scheelt wel wat met rizoma spiegeltjes zeg :eek:

Haha zal ook wel knaken spul zijn.. maar voor dat geld wil ik het wel proberen.. :p


Ja Alex, kan je niet nog een setje erbij doen :D

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Bar-...torcyclesQ5fPartsQ5fAccessories#ht_1370wt_941
 
Die Bar end spiegels heb ik ook wel gehad. Kun je geen buil aan vallen, bevestiging van het spiegelglas is alleen niet zo stevig + dat ze snel gaan roesten.
 
Ik ga morgen naar de motorbeurs. Even kijken voor een nieuw pak.

Het is wel ieder jaar het zelfde, maar ik vind 't ook ieder jaar weer net zo leuk :) Ga nu al voor de 10e keer oid.
 
forever-alone-face.jpg
 
Maandag kijken bij Kalsbeek motoren bij eeen Tuono uit 2003. 31k gelopen. Maandaanbieding voor 4250. Als 't wat is gelijk daar kijken voor een Akra demper of iets. Origineel is het echt een droeftoeter.

To do list dan:
Akra demper?
Stuureind spiegels.

ik zit op me telefoon maar zie dat ik ook een pm van je heb daar reageer ik nog wel ff op ;)
vraag even om arjan als je wilt daar kun je het best zaken mee doen :)
william moet je kennen en kan stug overkomen

van die fiets zelf weet ik verder niks
 
ik zit op me telefoon maar zie dat ik ook een pm van je heb daar reageer ik nog wel ff op ;)
vraag even om arjan als je wilt daar kun je het best zaken mee doen :)
william moet je kennen en kan stug overkomen

van die fiets zelf weet ik verder niks

Okee, zal er aan denken! Ben er maandag rond 1300 uur. :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top