BetaMarvin Beta Ark LC DD 17 November 2010 #83 Of hij word morgenvroeg met zn broek op zn enkels voorover gebonden over zn buro gevonden, door zn schoonmaakster, zoals hier 2 jaar geleden eens bij een camper handelaar gebeurde:W
Of hij word morgenvroeg met zn broek op zn enkels voorover gebonden over zn buro gevonden, door zn schoonmaakster, zoals hier 2 jaar geleden eens bij een camper handelaar gebeurde:W
S.Wokkel www.tussenhaakjes.nl 18 November 2010 #84 Assraping. Kerel heeft gesmst dat ie niet meer kon. Hij belt me nog. Aparte mensen die duitsers.
P Pepijn#205 Well-Known Member 19 November 2010 #86 Zoals ik al zei, gewoon een litertje benzine erin gooien. En vast borg/handgeld laten betalen vóór de proefrit.
Zoals ik al zei, gewoon een litertje benzine erin gooien. En vast borg/handgeld laten betalen vóór de proefrit.
Jaspah Nu ook een GC slet.. 20 November 2010 #88 Afspreken in een andere straat, vrienden erbij, niet proef laten rijden Alleen mee achterop nemen, of desnoods zelf mee achterop bij hem. Je zal de eerste niet zijn waarbij je bike gepikt wordt met een proefrit. Sowieso heb je een goede smoes om hem niet te laten rijden aangezien hij geen kenteken en verzekering heeft etc
Afspreken in een andere straat, vrienden erbij, niet proef laten rijden Alleen mee achterop nemen, of desnoods zelf mee achterop bij hem. Je zal de eerste niet zijn waarbij je bike gepikt wordt met een proefrit. Sowieso heb je een goede smoes om hem niet te laten rijden aangezien hij geen kenteken en verzekering heeft etc
Mini-g YEAHH 20 November 2010 #89 Z verkocht Nu beetje sparen en volgend seizoen hoop ik dat er een ZX10R voor terug komt!
Denna Soes Bolkont 20 November 2010 #92 Heb je nog zoveel voor die Z1000 kunnen vangen dan? Of ga je gewoon goed hard sparen?
Mini-g YEAHH 21 November 2010 #93 Maar paar honderd minder dan dat ik hem had gekocht, dus nog wel te doen Nu paar maandjes sparen Was een Z750 overigens.
Maar paar honderd minder dan dat ik hem had gekocht, dus nog wel te doen Nu paar maandjes sparen Was een Z750 overigens.
Denna Soes Bolkont 21 November 2010 #94 Ohwja, my bad... Was ff in de war. Wel een flinke stap omhoog als je een 10 gaat halen! Was je al gewend aan het vermogen van die 750 dan, schijnt dat die vrij tam zijn?
Ohwja, my bad... Was ff in de war. Wel een flinke stap omhoog als je een 10 gaat halen! Was je al gewend aan het vermogen van die 750 dan, schijnt dat die vrij tam zijn?
Mini-g YEAHH 21 November 2010 #95 Ja begon al te vervelen, was niet tam hoor! Reed gister op een CBR600RR, die was een stuk tammer dan mijn Z
Ja begon al te vervelen, was niet tam hoor! Reed gister op een CBR600RR, die was een stuk tammer dan mijn Z
Denna Soes Bolkont 21 November 2010 #96 Das dan ook nog minder cc's, dat is dan ook wel te verwachten :+.
Vinnie Well-Known Member 22 November 2010 #97 echte liefde :love: http://www.dumpert.nl/mediabase/1209291/35f3a999/mijn_liefje_en_ik.html
Titus Mooiboii 22 November 2010 #98 Deze dan! http://www.motormeuk.nl/bekijken/4156/filmpje/Oma-op-R6.html
Maykel 600RR 22 November 2010 #100 ge-pauderkoot, roest nie jong !! Heel belangrijk, de gay-points ! En ik had ook een verrassing voor een kamaraad, was die heel blij mee :#
ge-pauderkoot, roest nie jong !! Heel belangrijk, de gay-points ! En ik had ook een verrassing voor een kamaraad, was die heel blij mee :#