Motor & Motorrijden #36

Status
Not open for further replies.
De ervaringsdeskundigen :D Jouw ding weer top nu heineken?

Sowieso moet ik een stuurhelft nog vervangen, die is ietsje krom maar dat is eigenlijk niet te merken als je er mee rijdt. Onderdeel heb ik wel al liggen maar ik ga zelf geen voorpoot laten zakken ofzo :P

Wel flink plezier van gehad dit jaar, hoewel nog steeds weinig km's gemaakt. Maar sinds het ding in Den Haag staat ben ik er best vaak mee weg geweest. Lekker na werk nog even uitwaaien! Doorrijden tot het donker wordt 8)

Zo net terug van school. Even met de motor geweest, zou droog blijven.

Tering, ze hadden niet voorspelt dat er ijs op het buddyseat zou liggen....
Vanaf Breda op de A59 zelfs nog een mistbank gehad.

Jep, heerlijk weer om de motor voortaan binnen te laten en eens goed onder handen te nemen.

ik heb dit jaar eigenlijk echt weinig straat gereden.. wel stunten maar mn bike vind ik wat zielig worden.. al dat getoerenjank e.d

Een vent die belt voor mijn cbr600 circuitbike. Een duitser. belt met: +491781961818

Eerst belt ie en vraagt ie wat dingen over de motor. En zegt dat ie zn vriend nog ff wat zou vragen want hij had er niet zoveel verstand van. Nu smst ie dat ie morgen wil komen kijken om 11u. Ik heb gezegt 14:00 en nu vraagt ie om mn adres om om 14:00 tekomen.

Nassar momand heet ie.

Beetje te vertrouwen of?

Of je zet daar ook gewoon die bike neer; parkeerplaats ofzo.
Neem iig aan dat je meerijdt wanneer 'ie een proefritje maakt (zonder kenteken?).

Een vent die belt voor mijn cbr600 circuitbike. Een duitser. belt met: +491781961818

Eerst belt ie en vraagt ie wat dingen over de motor. En zegt dat ie zn vriend nog ff wat zou vragen want hij had er niet zoveel verstand van. Nu smst ie dat ie morgen wil komen kijken om 11u. Ik heb gezegt 14:00 en nu vraagt ie om mn adres om om 14:00 tekomen.

Nassar momand heet ie.

Beetje te vertrouwen of?

En hoe is het afgelopen?

Status
Not open for further replies.
Back