Sowieso moet ik een stuurhelft nog vervangen, die is ietsje krom maar dat is eigenlijk niet te merken als je er mee rijdt. Onderdeel heb ik wel al liggen maar ik ga zelf geen voorpoot laten zakken ofzo
Wel flink plezier van gehad dit jaar, hoewel nog steeds weinig km's gemaakt. Maar sinds het ding in Den Haag staat ben ik er best vaak mee weg geweest. Lekker na werk nog even uitwaaien! Doorrijden tot het donker wordt 8)
Een vent die belt voor mijn cbr600 circuitbike. Een duitser. belt met: +491781961818
Eerst belt ie en vraagt ie wat dingen over de motor. En zegt dat ie zn vriend nog ff wat zou vragen want hij had er niet zoveel verstand van. Nu smst ie dat ie morgen wil komen kijken om 11u. Ik heb gezegt 14:00 en nu vraagt ie om mn adres om om 14:00 tekomen.
Een vent die belt voor mijn cbr600 circuitbike. Een duitser. belt met: +491781961818
Eerst belt ie en vraagt ie wat dingen over de motor. En zegt dat ie zn vriend nog ff wat zou vragen want hij had er niet zoveel verstand van. Nu smst ie dat ie morgen wil komen kijken om 11u. Ik heb gezegt 14:00 en nu vraagt ie om mn adres om om 14:00 tekomen.