Motor & Motorrijden #36

Status
Not open for further replies.
tot dat je een keer goed onderuit gaat :X

die kevlar lapjes stof stellen weinig voor , ik had in 98 ofzo al zo'n broek , maar daar zou ik niet onderuit mee willen gaan (ik niet iig)

en een pak lijkt gay? volgens mij lijken alle jongens tegenwoordig gay , gay kapsels , gay kkleren , en sommigen praten zelfs als wijven :*

i know, maar ik haat gewoon hoe 't zit... en leer heb ik ook niks mee. (op schoenen na) tot nu toe altijd goed gegaan....

Vraag me af hoe gebruikelijk het is om nog op een motor bij zo'n zaak af te dingen?
Heb geen idee of dat net zoals bij auto's gaat? Dat je er nog een paar honderd vanaf lult?

waarom zou je het niet doen? een motorzaak heeft vaak wel een ruimte om mee te spelen , ze geven vaak vrij weinig terug voor een motor , verkopen motoren vrij duur , en ze geven vaak weinig garantie...

en dingen als accesoires en kleding betalen ze inkoopprijs voor , dus daar hebben ze in de totaalprijs als je dit erbij mee rekend dus ook nog wat speling mee...

pose :+

20ucrvl.jpg

Wat een gay kleuren hee...

Zou het achterste subframe onder losslijpen, omhoog buigen, 2stukjes pijp ertussen lassen. Staat je kontje mooi omhoog.

Die jas is wel dik, waar komt die vandaan en wat heb je ervoor betaald? Of is ie niet lekker voor de zomer?

Wat een gay kleuren hee...

Zou het achterste subframe onder losslijpen, omhoog buigen, 2stukjes pijp ertussen lassen. Staat je kontje mooi omhoog.

Die jas is wel dik, waar komt die vandaan en wat heb je ervoor betaald? Of is ie niet lekker voor de zomer?

was geen gek idee geweest.. maar ik denk als je een middagje gaat zage in centimeter alu dat je em ook zo verhoogt via de achterveermontage!!

//plus dat maykel zn voorvorkpoten ook hoger heeft staan door dat stuur!..

was geen gek idee geweest.. maar ik denk als je een middagje gaat zage in centimeter alu dat je em ook zo verhoogt via de achterveermontage!!

//plus dat maykel zn voorvorkpoten ook hoger heeft staan door dat stuur!..

Ook een goed idee inderdaad. Die voorvork staat ook goed schuin van hem. Net of ie achter doorgezakt is.

Jerry-T, zag t gelijk aan z'n shop. Komt er ook een kenteken op?

Hoe zit 't dan met framenummer etc? Moet ie dan opnieuw gekeurd worden?

Zelf vandaag ook weer een stukje gereden. Was echt lekker weer vanmiddag :W

Nice Laurens, vette frampjes bakt JerryT altijd!
Maar hoezo kan dat alu frame het gestunt niet aan? In die americaanse stunt filmpjes zie je bijna niks anders dan ZX6R 03/04's..

Post die fotos ook eens in het zx6r topic bij sport, op motorforum, Alex/Da-Liks zit er ook:)

Status
Not open for further replies.
Back