This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & Motorrijden #36

Status
Not open for further replies.
Eigenlijk is het ook raar dat hij al zo hoog had inzet qua bod voor die blade door alleen foto's te zien. Over het algemeen zijn ze toch wat voorzichtiger met bieden.

Maar wel balen iig..

Tja Alex, wat is hoog inzetten. Misschien haalde hij wel meer van de prijs van de Tuono af, maar zei die tegen mij dat ik er een mooie prijs voor kreeg. Kan ook natuurlijk.

Vind leer ook niet tof. Deze heb ik gekocht bij motozoom, 120 eu geloof ik!

Heb wel een leren pak voor de pretritten (iets anders doe ik er niet mee ) maar zoiets lijkt me nog wel wat om rond te rijden als het allemaal niet zo hard gaat. Naar het strand rijden bijvoorbeeld, zit je daar weg te stomen in dat zwarte leer Van de zomer echt de motor een paar keer laten staan omdat het gewoon té warm was

Zaak staat hier in de omgeving (Omgeving Eindhoven) niet geweldig bekend.
Voorheen was het GD motoren, maar de eigenaar daarvan is anderhalf jaar geleden overleden. (En die heeft gewerkt bij groenenmotoren, en daar moet je de verhalen maar eens van lezen, fietsen die omgecat werden en voor de volle mep verkocht werden enz enz toen heeft de politie rond de 20 a 30 fietsen bij klanten naderhand in beslag genomen omdat ze gestolen waren.)
Vandaar dat ik er zelf echt NO WAY iets zou kopen..

Ja dat wel idd

Heb nog wel even de 200 aangetikt op een 60km/h weg langs 't twentekanaal :# En voor de moraalridders; die weg is buitenaf en daar komt geen hond.

Staat gaaf dat korte dempertje. Jammer dat mijn afgesteld is enzo met lange demper. Zou m ook graag inkorten.

motorrijbroek in jeans stylo? hoe zit dat?

helemaal mij ding als dat zo is (haat motorkleding)

tot dat je een keer goed onderuit gaat :X

die kevlar lapjes stof stellen weinig voor , ik had in 98 ofzo al zo'n broek , maar daar zou ik niet onderuit mee willen gaan (ik niet iig)

en een pak lijkt gay? volgens mij lijken alle jongens tegenwoordig gay , gay kapsels , gay kkleren , en sommigen praten zelfs als wijven :*

Zo'n Desmo hoef ik echt niet, tenzei ik geld teveel had, maar dat is niet het geval. Zit op een Frans Ducati forum waar meerdere gasten er een hebben.

Een heeft 'm nu bijna 3 jaar, dus dan is garantie + onderhoud bijna afgelopen. Hij heeft in de afgelopen 3 jaar 24.000km gereden dus ging hij voor de eerste grote beurt. Gelukkig betaalde hij zelf niet, factuur liep op naar 9000€. Er was na die 24.000km heel wat mis in het blok, de exacte onderdelen weet ik niet meer.

Maar als zo'n fiets dus buiten garantie is, loop je leeg op zo'n ding. Wel leuk om in je woonkamer te hebben

Vraag me af hoe gebruikelijk het is om nog op een motor bij zo'n zaak af te dingen?
Heb geen idee of dat net zoals bij auto's gaat? Dat je er nog een paar honderd vanaf lult?

Tja Alex, wat is hoog inzetten. Misschien haalde hij wel meer van de prijs van de Tuono af, maar zei die tegen mij dat ik er een mooie prijs voor kreeg. Kan ook natuurlijk.

Ja dat is ook zo, je weet niet wat zijn reden er achter was in ieder geval.
Er komt vast nog wat moois op je pad

Status
Not open for further replies.