Motor & motorrijden #29

Status
Not open for further replies.
Fuck... ik had gedacht dat het twee delen waren die om de poot heen gingen, maar nu je het zegt inderdaad. Wel klote, dan moet het ding echt helemaal uit elkaar 8P
 
Je kunt die kroonplaat toch gewoon losdraaien en de poten uit de bovenste kroonplaat schuiven, waarna je de clipons verwijdert en de poten weer door de kroonplaat terug schuift?
 
Ja precies Michiel. Maar ik zou het zooitje lekker laten zitten tot je een nieuwe hebt. Kan je em demonteren en gelijk weer monteren. Maar goed, die dingen zijn nogal gewild heb ik het idee.
 
Ze komen volgende week bij wegmisbruikers, nu was alleen voorstukje voor volgende week. Laurens was wel uit de hoogte hoor: "Stunten op ons niveau"

:p :D
 
Ze komen volgende week bij wegmisbruikers, nu was alleen voorstukje voor volgende week. Laurens was wel uit de hoogte hoor: "Stunten op ons niveau"

:p :D



haha ja pff.. me moeder "jemig wat ben je arrogant op tv"

hopen dat het aankomende week nog een beetje normaal is geknipt.. we gaan met de groep een tv avondje doen hehehe 8P:winner:
 
Had vanavond wegmisbruikers zitten kijken en dacht al ''wtf dat lijkt die motor wel van Laurens van het forum'' haha, ken je verder niet maar zag eens een foto van je motor in dit topic vandaar :)
 
wlrald.jpg


Of zijn jullie dit niet?
 
moet je hem dan in engeland ophalen? of staat hij gewoon hier?


ben jaloers op je man..":p

Hij staat nu in Noordwijk :)

Scooter bandjes voorop:+
Wel ff wat stickers d'r af rossen zeker?


Maatje van me heeft ook zo'n apparaat best leuk, alleen vind het bolk niet zo denderend.. Liever een yfz 450:p
K'ga misschien supermoto/enduro wel verkopen en dan lekker 2008 250je 2takt kopen:)

Ja inderdaad scooterbandjes voorop, maar ik kijk het nog even aan, want hierdoor gaan ze wel meer zoeken. En die stickers gaan er inderdaad af en de achterkappen krijgen een nieuw verflaagje.
Deze is wel aangepast. Onder andere zijn de nokkenas, de uitlaat en de carbs+filters aangepast + er zit een dynokit op. Standaard goed voor 48pk. Nu -+ 65pk :)
Hele verbetering dus. Nu moet ik alleen kijken hoe ik hem morgen op ga halen. Heb zelf namelijk geen aanhanger met platte bodem.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top