This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & motorrijden #27

Status
Not open for further replies.

Jan_Kaas

Well-Known Member

1,78 en 52, maar weeg dan wel 85kg

@ stuntsnuiver: Gooi dat hok toch weg, volgens mij is alles er al aan vervangen of niet?


Koppeling er in gezet vanavond... lijkt wel erg lekker op te pakken in de eerste versnelling :W

Miss als ik tijd heb even de lekkage oplossen tussen me spruitstuk van me motor en me cilinder.. dan kan hij de bank op

Volgende week komt er iemand kijken voor mn motor

Heb wel al langer dan 50 km aan 1 stuk kunnen rijden met dat ding:+?

Ik zou er echt zo tabak van hebben na het zoveelste probleempje:X.

ga je toch voor een naked dan?

Die rit plannen is wel een goed idee, maar voor de mooie routes zullen jullie toch allemaal naar Zuid-Limburg moeten komen


Hier weer verder :*
 


Deze dingen kan ik wel waarderen :W Vind ze echt tof.. uiteraard wel met een andere pijp dan de originele..
 
Die zijn ook kick inderdaad, maar nauwelijks tweedehands te koop en nog vrij duur.
 
Vind t altijd jammer dat die blokken worden terug getuned, bij de naked uitvoeringen
 
Een witte cb1000r is echt supervet :~ Jammer dat ze (voor mij) nu nog niet te betalen zijn
 
haha @ foto van alex. Probeer dat maar is na te doen met die paddock zo *D
Wel erg gave motor inderdaad!
 
Zeker vette dingen ja.

Niet jammer dat ze wat terug worden geschroefd is toch logisch ? Op zo'n ding wil je juist lekker wat meer koppel hebben bij lagere toeren. Je gaat niet met zoiets net als met een blade helemaal door janken tot 14000 toeren. (zo wel, had je gewoon een blade moeten kopen)
 
haha @ foto van alex. Probeer dat maar is na te doen met die paddock zo *D
Wel erg gave motor inderdaad!

Haha ik zit ook al ff te kijken naar die paddock gewoon even met 3 man en dan 2 optillen en dan ertussen schuiven

Zelfde als je de FZ1 van yamaha pakt, zit ook een teruggevoerd R1 blok in. Maar heb daar nu paar een keer op gereden gaat hard zat hoor, alleen komt de toerenbegrenzer wat eerder
 
Fijne fietsjes, heb laatst nog op 1 stukje gereden, jammer dat ze het vermogen zo inknijpen, onderin heeft die wel wat meer alleen dat kan niet op tegen het top-vermogen van het blok van de 1000RR.
 

je kan ook naked willen rijden met een berg vermogen.
 
Bij hard accelereren moet je je al zo goed vasthouden, koppeling gebruiken is soms al lastig daarbij

125pk is prima voor een naked imo
 
Status
Not open for further replies.