Motor & motorrijden #27

Status
Not open for further replies.

Jan_Kaas

Well-Known Member
Ben dus niet de enigste licht gewicht met mijn 65 kilo :p. Heb mijn spyke pak in maat 52.....

Maar jah ik heb WEER een probleem.

Ook even quoten hier. Ook al ff op MF gezet:

Jah ik nog weer ff te zeuren.

Maar mijn motor wil niet rutututututu zeggen zoals in het rutututut filmpje waar stan rutututut zo leuk zegt maar mijn motor vind het niet zo leuk want hij zegt niet rututututu.
nopompom.gif


Hoe kan dit?

Sensor bij de nokkenas ketting heb ik al vervangen. Die gene die vast zit aan de binnenkant van de deksel. Helpt geen donder en lijkt er nu alleen maar meer op alsof die alleen maar beroerder loopt.

Filmpje voor de duidelijkheid.

(PS dit is volgas he......)

YouTube - Probleem motor


:(

1,78 en 52, maar weeg dan wel 85kg :rolleyes:

@ stuntsnuiver: Gooi dat hok toch weg, volgens mij is alles er al aan vervangen of niet?

Ermm heb de bobines niet vervangen (maakt dat uit dat ze van een F3 komen?)

En heb de.... de..... ermmm voorvork niet vervangen en het frame en de velgen! Jaaah. En de voorste remschijven met de remklauwen voor. Jah helemaal hip die zijn nog zoals ik het gekocht heb. Kroonstukken ook nog.

Koppeling er in gezet vanavond... lijkt wel erg lekker op te pakken in de eerste versnelling :W

Miss als ik tijd heb even de lekkage oplossen tussen me spruitstuk van me motor en me cilinder.. dan kan hij de bank op :)

Volgende week komt er iemand kijken voor mn motor :)

Heb wel al langer dan 50 km aan 1 stuk kunnen rijden met dat ding:+:p?

Ik zou er echt zo tabak van hebben na het zoveelste probleempje:X.

ga je toch voor een naked dan?

Die rit plannen is wel een goed idee, maar voor de mooie routes zullen jullie toch allemaal naar Zuid-Limburg moeten komen :D


Hier weer verder :*
 
Advertisement - register to remove this

07.jpg


Deze dingen kan ik wel waarderen :W Vind ze echt tof.. uiteraard wel met een andere pijp dan de originele..
 
haha @ foto van alex. Probeer dat maar is na te doen met die paddock zo *D
Wel erg gave motor inderdaad!
 
Zeker vette dingen ja.

Niet jammer dat ze wat terug worden geschroefd :) is toch logisch ? Op zo'n ding wil je juist lekker wat meer koppel hebben bij lagere toeren. Je gaat niet met zoiets net als met een blade helemaal door janken tot 14000 toeren. (zo wel, had je gewoon een blade moeten kopen)
 
haha @ foto van alex. Probeer dat maar is na te doen met die paddock zo *D
Wel erg gave motor inderdaad!

Haha ik zit ook al ff te kijken naar die paddock:p gewoon even met 3 man en dan 2 optillen en dan ertussen schuiven:p

Zelfde als je de FZ1 van yamaha pakt, zit ook een teruggevoerd R1 blok in. Maar heb daar nu paar een keer op gereden gaat hard zat hoor, alleen komt de toerenbegrenzer wat eerder:p
 
Fijne fietsjes, heb laatst nog op 1 stukje gereden, jammer dat ze het vermogen zo inknijpen, onderin heeft die wel wat meer alleen dat kan niet op tegen het top-vermogen van het blok van de 1000RR.
 
Zeker vette dingen ja.

Niet jammer dat ze wat terug worden geschroefd :) is toch logisch ? Op zo'n ding wil je juist lekker wat meer koppel hebben bij lagere toeren. Je gaat niet met zoiets net als met een blade helemaal door janken tot 14000 toeren. (zo wel, had je gewoon een blade moeten kopen)

je kan ook naked willen rijden met een berg vermogen.
 
Bij hard accelereren moet je je al zo goed vasthouden, koppeling gebruiken is soms al lastig daarbij :p

125pk is prima voor een naked imo
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top