This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Er zit zo`n enorme lap blauw tussen ruit & lamp...die moet je 'afbreken'.

Ik zeg schilderstapen!!

Btw. zoek eens plaatjes van circuit 954rr`s...die moeten ook van die vlakken hebben.
 
Ik had nog een andere shop gemaakt maar per ongeluk weg gedaan.. zal hem ff snel op nieuw maken.. Hij lijkt wel een beetje op die duc hierboven, dat idee had ik iig ook.. alleen dan wat smaller
 


Moet zeggen dat ik het op die van mij ook niet verkeerd vind staan
Maar ik ga eerst eens nog ff wachten tot mijn seat cowl er is Hij is als het goed is onderweg.
 
Thijz heb tot nu toe de beste denk

ai... das balen.
Hopelijk blijft het droog !

@rowan: was wel ff tof zondag, en ik moet zeggen dat ik het een hele toffe fiets vind ! met een mooi geluid. Het is niet zo een jank geluid als dat de meeste 4 cilinders hebben 9||6

Thanks gozer *D
Dat zelfde geld voor jou (over de toffe fiets dan)
Welk bouwjaar heeft jou TL eigenlijk? Ding ziet er echt nog supernetjes uit.
 
Ja ik ga ook voor die van Thijzz Het mag iets witter en dat rode randje weet ik niet zeker, maar de vorm is goed zo..

Droog eigenlijk hoe iedereen hier zit te shoppen op die bike van Jasper :+
 
Ontzettend geile bikes, die Handa's! En de Mille van Heineken mag er ook zeker wezen, die dingen hebben alleen altijd zo'n ontzettende sigaar....
 
HM pluim voor Thijs.

Thnx gozer.


Randje zwart ipv rood zou wel cool zijn. Achter wou ik dat sowieso al proberen te fixen met een rolletje dunne rimstriping ofzo. Of is dat niet flexibel genoeg voor de hoeken denk je ?
 
van achter op dat witte vlak ook nog dan of ?

Verder nog even bezig geweest aan me crosser.
Licht nu compleet uit elkaar. Ben van plan hem helemaal te reviseren en hem weg doen, om te kijken voor een nieuwer model.

ff 2 shopjes gemaakt voor eindresultaat
welke van de 2 ??
*klik
[ir]http://i39.tinypic.com/n1ot5c.jpg[/ir]

[ir]http://i40.tinypic.com/ruy17b.jpg[/ir]

I kneuw niet moeders mooiste maar voor het idee.
Ik zit alleen met het ''probleem'' hoe spuit ik die kapen groen,
want als je een keer op je smoel gaat, en er zit normale verf, op scheurt dat aan alle kanten....
 
ja dacht ik ook al maar dat is het probleem.
Voor zover ik gezocht heb, verkopen ze geen groen plastic in NL, en zeker niet voor 1994 model honda.

Btw : het rood/zwarte kapenset. Dat is me crosser @ the moment op de geshopte dingen na.
 
Koop je roze. Gewoon een mooi kleurtje kopen dat beschikbaar is en daar een mooie sticker set op pleuren. Verkoopt vele malen beter. Teminste ik vind dat persoonlijk veel netter dan een gespoten crosser.
 
Status
Not open for further replies.