Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
RSV bijna klaar :).
Na lang sleutelen en alles uitspuizen ivm koppelings probleem op de RSV 04', opgelost :). Alles nagecheckt, schoongemaakt, ververst en platen een beurtje gegeven die waren op sommige plekken wel glad / warm...

Moet alleen nog de achterkap spuiten (wachtend op de juiste kleur :X, al 4 weken).
Vandaag maar even een test rondje gemaakt, mijn eerste meters en wat een geweld :D. Rijdt echt heerlijk, voelde me meteen thuis.

rijden6.jpg


rijden4.jpg


rijden5.jpg


rijden.jpg


rijden1.jpg
 
Eigenlijk wel, kon hem voor weinig kopen ipv de schade. Tot nu toe heeft het me €250,- gekost om alles te maken. Dus zit altijd winst in als ik voor iets anders wil kijken.

Ik eet de hele dag :D, verteer die zooi te snel. Sportschool is niks voor mij.
Like i give a shit...
 
Ben 20, drink en rook niet. Geef mij maar water ofzo...

Binnenkort wat carbon stuff bestellen en donker ruitje.
Dan gauw rbw halen...
 
gvd wat zal jij balen met zo'n baan haha.

Allemaal vrijwilligerswerk :)

The Stig op de brommer :P Hihi

Is een Simpson RX Sidewinder. Reed al met zo'n soort helm voordat ze bij Topgear The Stig uit de hoge hoed haalden :winner:


Tijdje terug stond er iets van 'motortester' en dat 'ie er dan een stukje erover schrijft, volgens mij.
Kan die Augusta goed waarderen!

Jezz :) Enne, ik ook. Ding loopt fors hard. Goeie sound ook, zeker voor een std 4-cilinder

Niet zijn hoofd broodwinning geloof ik ;) . Wel een toffe hobby natuurlijk :P

Idd, ik ben gewoon een huis-tuin-keuken vrachtwagenchauffeur
 
58kilo :D Heb je dan een maat 46 ofzo? In 44 is er meestal wel heul erg weinig keuze :P Had zelf een 48 nodig, ook al redelijk beperkt qua keuze, maar iets (enigszins op de gok) besteld en dat zat als gegoten :)

Met mijn 70kg ben ik trouwens ook geen zwaargewicht, en met de Mille heb ik ook geen problemen met het gewicht. Wil binnenkort ook eens een paar rollende foto's hebben, lijkt me vet 8)
 
58kilo :D Heb je dan een maat 46 ofzo? In 44 is er meestal wel heul erg weinig keuze :P Had zelf een 48 nodig, ook al redelijk beperkt qua keuze, maar iets (enigszins op de gok) besteld en dat zat als gegoten :)

Met mijn 70kg ben ik trouwens ook geen zwaargewicht, en met de Mille heb ik ook geen problemen met het gewicht. Wil binnenkort ook eens een paar rollende foto's hebben, lijkt me vet 8)

Kom maar langs volgende week als je zin hebt, ik kan wel wat schieten voor je denk ik zo. :)

Ben heel de week vrij dus als je in de buurt bent...PM :)
 
Ben 20, drink en rook niet. Geef mij maar water ofzo...

Binnenkort wat carbon stuff bestellen en donker ruitje.
Dan gauw rbw halen...

Zonder rbw rondgereden? :p


Vandaag circuitdag op zandvoort gedaan, wat is dat vet zeg, kan t iedereen aanraden :D
 
Er zijn nu zoveel members met een motor, dat er gewoon een keer een rit moet worden gepland :P. Alleen heb je wel grote diversiteit van motoren (tour, sport, supersport, 25kw), maar dat moet geen punt zijn lijkt me?
 
Kom maar langs volgende week als je zin hebt, ik kan wel wat schieten voor je denk ik zo. :)

Ben heel de week vrij dus als je in de buurt bent...PM :)

Komend weekend ff niet, ga naar Le Bourget airshow.. Misschien/hopelijk zondag nog ff een kort rondje op de Mille, maar aangezien ik dan iemand op bezoek heb kan ik moeilijk een paar uur weg blijven :+

Weekend erna ben ik in ieder geval in Hulst, misschien moeten we dan ff afspreken :)

Er zijn nu zoveel members met een motor, dat er gewoon een keer een rit moet worden gepland :P. Alleen heb je wel grote diversiteit van motoren (tour, sport, supersport, 25kw), maar dat moet geen punt zijn lijkt me?

Lijkt me leuk, maar denk dat er ook nog wat diversiteit zit in lef/kunnen/lijp zijn zit :P Mij kun je nog gerust met een paar tourmotoren meesturen hoor :+
 
58kilo :D Heb je dan een maat 46 ofzo? In 44 is er meestal wel heul erg weinig keuze :P Had zelf een 48 nodig, ook al redelijk beperkt qua keuze, maar iets (enigszins op de gok) besteld en dat zat als gegoten :)

Met mijn 70kg ben ik trouwens ook geen zwaargewicht, en met de Mille heb ik ook geen problemen met het gewicht. Wil binnenkort ook eens een paar rollende foto's hebben, lijkt me vet 8)

Gewicht schommelt steeds tussen de 55 en 59, best wel lastig soms met dingen.
Het is een 48/36, kleiner was er niet. Heb een keer een ander pak aan gehad een 46/36, daar kwam ik weer helemaal niet in.

Ik moet zeggen dat het gewicht me ook reuze meevalt.


Zonder rbw rondgereden? :p

Heb vandaag een paar overtredingen gemaakt ja :P.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top