Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Het is ook maar een brainstorm.. En gelukkig zijn het photoshops, zou toch minder zijn als je stickers laat maken en er dan achterkomt dat het niet staat :+
 
@ Heineken, Jay-Rune en Jasper;
Wat een poserfietsen zeg! :~


Morgen voor het eerst circuitrijden op CPZ met MSL, heb er zin in :D
Hopen dat t weer mee zit, ze voorspellen tot nu toe alleen sochtends wat regen :X
 
wij regelen het wel jasper ;)
Ik dacht zelf ook aan meer een vlak, maar dan boven de lamp. Asymm.

Show me met een mooie paintcreatie..

Ik vind die shop van Wheelex wel vet, moet alleen iets hoekiger, in de vorm van de koplamp oid :P

Dat is dus heel lastig, omdat je met die verhogingen voor de spiegels zit. Daar moet je langswerken, maar vervolgens kan je er niet echt een mooi passende vorm van maken.


En verder doet Jasper 't natuurlijk toch niet. :+
 
@ Heineken, Jay-Rune en Jasper;
Wat een poserfietsen zeg! :~


Morgen voor het eerst circuitrijden op CPZ met MSL, heb er zin in :D
Hopen dat t weer mee zit, ze voorspellen tot nu toe alleen sochtends wat regen :X

ai... das balen.
Hopelijk blijft het droog !

@rowan: was wel ff tof zondag, en ik moet zeggen dat ik het een hele toffe fiets vind ! met een mooi geluid. Het is niet zo een jank geluid als dat de meeste 4 cilinders hebben 9||6
 
Woensdag eerste motorrijles +ralf+
Hoef niet meer met 25kw te beginnen dus dat is gunstig. Geld voor een fiets zit er voorlopig niet in maar als ik het (plastic) papiertje maar heb ben ik blij! Hopen dat het rustig is bij de rijschool en gelijk veel in kan plannen.
 
Zat hieraan te denken in het wit eigenlijk:

1127b.JPG



Dat er wit aan de voorkant in moet, was wel duidelijk :) alleen was ik er nog niet aan toe gekomen.
 
Hm, tja zo ziet het er idd niet zo vet uit als ik had gehoopt.
Dat idee van Alex is wel cool... maar is het ook niet helemaal. Alle ideeen zijn welkom :P

En oja over de achterbrug, ik heb hier nog een achterbrug liggen die ik binnenkort laat spuiten (kleur van het frame) :) Kan ik iig lekker door blijven rijden, en verkoop ik mijn achterbrug wel weer een keertje.
Kleur van de achterremklauw had ik nog helemaal niet eens over nagedacht trouwens! Zit wel wat in ja.

Ik heb wel een ander tandwiel al liggen, van Renthal. Dat ziet er stukken beter uit dan die vieze (niet meer schoon te krijgen) standaard :P
 
2n8nfac.jpg


Ik zou gewoon zoiets doen, en dan zo'n 954RR stickertje er bij op :P

En dat van die achterremklauw zei ik laatst ook al :+
 
Eigenlijk moet je gewoon tapen met schilderstape oid.

Iets in het midden, iets alleen links/rechts oid.

Ik denk zoiets te veel wit is.
07%201098%20st%20front.jpg


De duc heeft achter natuurlijk meer wit & heeft geen andere kleurtjes
 
Eigenlijk moet je gewoon tapen met schilderstape oid.

Iets in het midden, iets alleen links/rechts oid.

Ik denk zoiets te veel wit is.
07%201098%20st%20front.jpg


De duc heeft achter natuurlijk meer wit & heeft geen andere kleurtjes

Juist, zo'n dikke motor, en dan ff cheap ass een vlak aftappen? :P
 
Dit is 't vooraanzicht met 't idee van Alex.
Ik vind 't niet helemaal lekker werken met de rest vd vormen.
2rhl7x2.jpg



Wat Tinne al zegt, is dat iets asymmetrisch wel vet is, maar 't is moeilijk een toffe uitsnede te maken..
De shops van Tinne en ik vind ik dan wel de beste oplossingen tbh.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top