This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Zoiets zou mij wel lijkjen te bouwen de basis is perfect..
Dikke 2cilinder, upside down, alu achterbrug, 17inch wielen kleine tank.
Uitlaatsysteem is trouwens handgemaakt, erg netjes8) (demper in de kont)
 
...

Oja, heb ook de manier gevonden om in Lemelerveld te komen, met de regiotaxi! Dacht dat dat wel flink geld zou gaan kosten, vanaf Ommen: nog geen 7 euro :+

Zaterdag Mille ophalen +ralf+

Regiotaxi is gewoon zo'n Mercedes busje oid, die gewoon de bushaltes afgaat, als ik me niet vergis..

Die Yamaha's XS-en zijn echt de shit.
Vind alleen die koplamp van die gele niet zo, beter een mooie ronde.
 
Last edited:
Het XS syndroom hangt hier aardig in de lucht me pa heeft dan die ene mooie, en nog 1 helemaal originele in nieuwstaat met 3500km oid8) ECHT hageltje nieuw, maar die staat in de opslag en liggen hier honderden onderdelen, binnekort gaan we een ander hopelijk nog sneller blok opbouwen, icm vele onderdelen van Heijden Tuning
Alleen waarin het blok moet komen weten we nog niet paar kanshebber;
bobber, supermotard, quad, of een caferacer..
Quad wil ik graag maar daar wacht ik denk ik nog een tijdje mee totdat ik een cbx1000 6cilinder blokje heb gevonden
 
Zo'n XJR is ook wel dik. Is wel een kanshebber voor mijn volgende hok, of een Bandit oid, iig naked.

Vanavond weer even bezig geweest met de Katana, geprobeerd de carb's te demonteren, dat ging helaas niet zonder het halve blok er onderuit te halen. Ook paste de nieuwe bar end spiegels die ik heb gekocht, niet in mijn Lucas stuur. Te dikke binnendiameter
 
Vandaag me rijbewijs gehaald!! Nu snel me motor keuren en blazen!!

Gefeliciteerd! Heb mijn pasje gister opgehaald. Ik loop al de hele avond heen en weer te zenuwen omdat ik zo'n zin heb om te rijden, vanavond was het echt lekker weer om even weg te gaan op de motor..

Morgen eens even 300km+ op die leenfiets zetten })
 
Ik stond hem ook zwaar te trippen

Morgen als het lekker weer is ook een stukkie rijden, alleen geven ze niet veel goeds aan

En ik wil mn pijpie, nog een week wachten...
 
me broer had dus een xjr... zn mille ingeruilt omdat ie meer kilometers wilde maken.. nou dat ding is dus allang weer weg he.. kreeg veeeel meer last op die xjr van zn rug.. merk ik ook direct als ik op die cb1000 van me pa rijdt.. kan je beter iets stugger/harder zitten
 
Status
Not open for further replies.