Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Gefeliciteerd!!

Ik had met aanvragen van mn rijbewijs echt mazzel, 10minuutjes gewacht. En met ophalen ook. Vorige week zat ik een uur te wachten voor een fking verklaring van goed gedrag :/
 
Ik had ook echt mazzel bij het aanvragen.
2 minuten na sluiten toch nog bij de moeder van jaspah terecht kunnen (werkt bij het stadhuis) :#
Daar ben ik zijn moeder nog eeuwen dankbaar voor.
 
Fucking chill :P als mensen uren moeten wachten bij het stadhuis, kan ik gewoon zo doorlopen.... ik wacht er nooit langer dan 2 min :+



Ennnn vanavond m'n stickers laten plakken op de achterkappen :) Echt super strak geworden! Goede kwaliteit folie is het wel hoor van replicals! Echt een aanrader. Goede, snelle levering ook... helemaal top.
 
Werk er zelf :P
Soms kan het nog wel eens ff duren voordat je aan de beurt bent ja, maarja iedereen komt ook rond de zelfde tijd.
Soms is d'r niemand, soms zitten dr 45.

Stad van 70.000 inwoners btw.

En gefeliciteerd met je rijbewijs ;)
 
Niet 's ochtends vroeg in ieder geval, want dat zit iedereen daar die nog de hoop heeft om enigszins op tijd op z'n werk te komen... :rolleyes:

Snap echt niet dat dat allemaal zo lang moet duren hoor.. Gooi alles online, daar is dat DigiD ofzo toch voor. Dan moet je alleen nog op het gemeentehuis zijn om het ouwe in te leveren en het nieuwe op te halen, scheelt nogal. En wat fatsoenlijke openingstijden zou ook fijn zijn, 4 uur 's middags dicht, hallo, 't is niet dat ze om 7 uur open gaan ofzo 8P
 
hatelijk idd, maar ook ik ben er achter gekomen dat je afspraak ken maken... ben er tegenwoordig nooit langer als 10min.. vroeger heb ik wel 1a 2 uurtjes staan wachten...
 
Papiertje ook binnen, vandaag maar is afspraak maken @ gemeentehuis. Zal er wel weer volgende week terrecht klunnen ofzo. Kut grote stad!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top