Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Giga-Moto-22.jpg


:D
 
Nouja, bijvoorbeeld. Gewoon een dag vlammen met zn allen. Wellicht met Xtremebikez en Oldskoolsuzuki ofzo :)
 
gefeli!!!!

ein-de-lijk heb je m dan hoor!:D

Tssk, wrijf het er maar in met je ein-de-lijk :P Gemiddelde zit schijnt op 25-30 lessen ofzo, heb er ook zoiets gehad. Als ik nou eerder die andere instructeur had gehad (waar ik ook daadwerkelijk iets van geleerd heb), 2-3 keer per week had kunnen lessen en er niet 3 maanden tussenuit zou zijn geweest was het vast sneller gegaan. Het was trouwens echt niet een gelukje, die examinator stuurde me echt door een kloteroute door Delft of een buitenwijk van Den Haag. Was er nog nooit geweest, allemaal onoverzichtelijke en onduidelijke situaties, had er zelf niet echt een lekker gevoel bij. Maar dat maakt allemaal niet meer uit, ik heb em! :D

Nu zo gauw mogelijk die Mille halen jah :+

Edit: Kut, kom er net achter dat het gemeentehuis al om 16:00 sluit :( Afspraak gemaakt voor morgenochtend dus, hebben ze natuurlijk alleen plek om 11 uur. Daar gaat weer een vrije dag... :rolleyes:
 
Last edited:
Feli! Volgens mij zijn we tegelijkertijd begonnen (augustus vorig jaar), ik had hem al begin oktober :+
Maar geniet-ze!

Laurens: tuurlijk, ik zal het eens overleggen met René (schilpedinges).
 
Edit: Kut, kom er net achter dat het gemeentehuis al om 16:00 sluit :( Afspraak gemaakt voor morgenochtend dus, hebben ze natuurlijk alleen plek om 11 uur. Daar gaat weer een vrije dag... :rolleyes:

Gefeliciteerd!

Maar, afspraak maken voor het aanvragen van je rbw? Kun je niet gewoon ff langsgaan dan?
 
Gefeliciteerd man! Nog even genieten van de zomer!




Ik heb de 11steden ook gereden. Vond het prachtig ondanks de slakkengang. Maar mooi wat terrasjes pakken enzo. Beetje gek doen.


Pim ook nog net even gemeet :D



Zonet carbon spatbord voor plus achter en carbon luchtinlaten, stalen leidingen voor plus achter besteld.

Nu even achter pvm wielen aan!

11steden.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top