This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Die snelsluiters zitten standaard ook op de mv's dacht ik. Werkt wel erg handig.

Vandaag nieuwe accu in de cbr gezet en het start weer zoals het hoort. Ben echt blij dat ik alles zo goedkoop kan krijgen....
 
Jasper,

Wat is nu het probleem met die zx10r ?
is het niet die kleur?

Zijn maar weinig motoren die op dit moment makkelijk verkopen. Handel lijkt beetje op zijn gat te liggen. Mooie tijd om te kopen als je niets te verkopen hebt, maar anders...
 
Jasper, ik heb die dingen ook op me Appi zitten.
Ze zitten bij de zeikuipen veel.

Check hier even...

Zo te zien gaan die speciale kwart slag boutjes in setjes van 8 stuks en die clips per 10 stuks.
 
Jij hebt het al vervangen voordat het uberhaupt stuk kan gaan, dus is niet helemaal een eerlijke vergelijking heh

Haha nee valt reuze mee vervang alleen wel vaak olie en filters en heb na 1,5jaar de zuiger eens vervangen..

Heb trouwens gisteren nog wat leuks opgehaald, zelfde blok als mijn m'n eigen motor.
450
Erg leuk hehe
 
Last edited:
Zijn maar weinig motoren die op dit moment makkelijk verkopen. Handel lijkt beetje op zijn gat te liggen. Mooie tijd om te kopen als je niets te verkopen hebt, maar anders...

Mijn verkoop (sv650) zit ook behoorlijk tegen. Ik had er meer van verwacht eigenlijk. Toch maar eens gaan denken om em voor minder dan €4000 te gaan verkopen.
 
Mijn verkoop (sv650) zit ook behoorlijk tegen. Ik had er meer van verwacht eigenlijk. Toch maar eens gaan denken om em voor minder dan €4000 te gaan verkopen.

Gixer staat net weer te koop.. Maar denk er aan om hem ook wat goedkoper er op te zetten, zit voor mij namelijk nog best wat speling in die prijs van 4750
 
4750 voor een K2 is niet echt duur. Mn SRAD ga ik nieteens meer proberen te verkopen. Alleen op MF lijken er al 1000 aangeboden te worden.
 
4750 voor een K2 is niet echt duur. Mn SRAD ga ik nieteens meer proberen te verkopen. Alleen op MF lijken er al 1000 aangeboden te worden.

Is het ook niet, en daar kan zelfs nog (behoorlijk wat) vanaf.. Maargoed, als niemand komt kijken valt er ook niets op de prijs toe te geven :+
 
Haha nee valt reuze mee vervang alleen wel vaak olie en filters en heb na 1,5jaar de zuiger eens vervangen..

Heb trouwens gisteren nog wat leuks opgehaald, zelfde blok als mijn m'n eigen motor.
450
Erg leuk hehe

Vet:W

600 blokkie erin:X?
 
Nu we t toch over verkoop hebben?

Iemand mijne kopen voor 5500 Zonder extra's of 5900 met?


Haha, mn auto was sneller weg. Komt ook omdat er tig motoren te koop staan.
 
Het is bijna een custom paint..blauw op een kawa.
was er ook geen ruil met die duc?



Mooie tijd om te kopen idd :W
 
Ok, mooi om te horen dat ik het niet als enige moeilijk heb met de verkoop. Ik vind €3100,- voor mijn fiets best redelijk namelijk.
 
Status
Not open for further replies.