This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
S. wokkel wel ff shirt aan doen als je foto's staat te maken

Mooie motor denk wel snel kwijt
 
KTM was enige in Moto73 test die in werkelijkheid hoger qua snelheid scoorde, dan aangegeven op teller.

270 op KTM was 275 in werkelijkheid.

Ik heb t over vermogen, wat maakt t nou uit wat de teller aangeeft...
 
Idd dat is wel sick zeg.


Ik heb laatst op die 2006 blade gereden, die deed iets van 170 in de 2, dat vond ik al idioot.



Haha, zie nu net idd dat ik zelf in de spiegel sta. Hoop wel dat ie gauw weg is ja. Hij is iig wel supernetjes.
 
hehehe
Ik zat toen ook wel in ze begrenzer, dat wel.
In de 1e versnelling heb ik tot nu toe 160 ofzo gereden, maar schijn je ook nog door te kunnen trekken tot de 170 8P
 
Ik heb t over vermogen, wat maakt t nou uit wat de teller aangeeft...

Algemeen voorbeeld omtrent het opgeven van fabriekswaarden. Fabrikanten geven waarden van topsnelheid op die over het algemeen altijd tegenvallen. In het geval van KTM niet, waarbij de vraag rijst of vermogen dan ook een eind in de richting komt.

Volgens mij heeft Schilpendinges zo'n ding nu ook te leen? Kwam volgens mij Badr en hem tegen.
 
Ach, dat heb ik ook 2 jaar vol moeten houden.
Snap nog steeds niet dat me dat is gelukt.
 
"een beetje drukjes" ...bro your'e gay!

vrouw en kinderen vriend.


ah ok, dus jij wist er veel meer van.
Die gast is wel een notoire proefrit mannetje btw.
Wel makkelijk geld verdienen natuurlijk...

Waar gaat dat dan heen per container? onze eilanden?


Die RC8 is gewoon gevlamt door een blade :#

toch wel een beetje lullig.
Vooral gezien de leeftijd en dan heb je ook nog een 'R'
 
Last edited:
Whehe vandaag op de start/finisch @ TTbaan gestunteld, alleen naar 4 minuten werden ze al gek van de uitslag van t lawaai op de meter :+. Toen werden we weg gekickt :/

Maar t was wel ff mooi :#
 
Heb bij mij niet op de teller gekeken toen ik aan het einde van zijn 2 zat :+ Ook maar eens doen dan..

Weet wel dat ik toen ik stopte met knallen in zijn 3 op 240 zat ofzo.. @ Provinciale weg 8P
 
Idd dat is wel sick zeg.


Ik heb laatst op die 2006 blade gereden, die deed iets van 170 in de 2, dat vond ik al idioot.



Haha, zie nu net idd dat ik zelf in de spiegel sta. Hoop wel dat ie gauw weg is ja. Hij is iig wel supernetjes.


2009 Blade rijdt 194 in zijn 2de alvorens de begrenzer erin komt..
 
Jaspah, waar was dat? Maat van me (Badr) reed deze week op een RC8-R, had hem dus ff te leen. Waarschijnlijk ben je hem tegen gekomen aangezien hij gister naar Maassluis ging en gister een flink stuk ging rijden. Was er ook een oude Gixxer 1100 in de buurt? Wat voor helm/pak had hij aan?
 

Zie die post van mij, want dan ben ik ze wel tegen gekomen. Was idd een witte GSX bij, met zo'n Simpson helm geloof ik.
 
Status
Not open for further replies.