This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor & motorrijden #26

Status
Not open for further replies.
Net ff wezen rijden... kom ik een ktm rc8r tegen Maar vlamde hem wel, mu-ha.

1198 vtwin
165 pk

tegen

954 in lijn
152 volgens boekje (125 irl ? )
(+20 jasper)


Waar ging het fout bij de rc8 (rijder) ?
 
In de bochten reed die gozer super irritant slingerend, kon er nergens voorbij... maar op een recht stuk allebei vol aan het gas en ging ik er gewoon voorbij.
Weet ik veel of het gewoon een pussy was die geen gas durfde te geven of dat ik ook echt sneller was, boeie was ff leuk.
 
Weet niet hoe zwaar zo'n rc8 is?

Ik had het gister trouwens ff met een tl1000 :+ Allebei achter elkaar aan knallen :W Altijd leuk om ff te doen.. Die dingen praten wel lekker was wel sneller ook, maar kon er niet voorbij.. (was @ de dijk )
 
Volgens opgave 184 leeg.


nu @ SBS6

proefrit gsxr - niet terugbrengen - volgsysteem - huisbezoek
 
Idd..
En -2,5kg van zijn velgen.. misschien dat full akra systeem dat ook nog wat lichter is...

Edit: Jasper, sorry dat ik niet had opgenomen vanmiddag.. maar lag lekker met een pilsje op het strandje hier aan de lek
 
Last edited:
Zeecontainer en weg.

idd.. al je weet wat er allemaal van te voren is gebeurd..

monteurs hebben de motor eerst snel 'onklaar' gemaakt omdat die dief inneens een dag eerder de proefrit wou maken en toen bleek bij het testen dat er met het aansluiten wat verkeerd was gegaan en dat de motor nu elektronisch kortsluiting had gehad.

dus vlug ergens anders exact zo'n motor vandaan gehaald en die er neergezet.

wij hebben dat track & trace btw ingebouwd maar de afhandeling is echt ruk idd
 
rc8 red zn opgave ook niet he...
125irl? das minder als mn gixxer...

Denk ook niet dat het 125 is hoor als je m zo op de bank zet..

Volgens een documentje van Arrow heeft hij met het standaard uitlaatsysteem 140pk @ achterwiel..
En met mijn half-systeem (wat ik er onder heb) staat er 143,5 pk.. Verschilt natuurlijk wel per bike.. Maar geeft wel een indicatie

Edit: http://www.arrow.it/oggetti/2141_SC Honda CBR 900 RR 02.pdf
 
Last edited:
rc8 red zn opgave ook niet he...
125irl? das minder als mn gixxer...

KTM was enige in Moto73 test die in werkelijkheid hoger qua snelheid scoorde, dan aangegeven op teller.

270 op KTM was 275 in werkelijkheid.
 
KTM was enige in Moto73 test die in werkelijkheid hoger qua snelheid scoorde, dan aangegeven op teller.

270 op KTM was 275 in werkelijkheid.

Dat vind ik eigenlijk wel een slechte eigenschap

Meestal cruise ik namelijk standaard 10 km/h te hard op de motor teller, want dan kom je overal zonder boetes af.. Dan werkt het andersom :+ Het verschil zal niet groot zijn op lagere snelheden, maarja..
 
En jasper heeft 151 pk op het achterwiel ofzo?

Maarja lekker belangrijk ook allemaal eigenlijk. Die RC8 is gewoon gevlamt door een blade :#
 
Status
Not open for further replies.