[Motor] Hierom nooit zo dicht achter een vrachtwagen rijden. (NSFW!)

Status
Not open for further replies.
Tering zeg, dat ziet er niet bepaald smakelijk uit. Heeft iemand een site waar meer van dit soort foto's opstaan? Dan laat ik het ws wel om een motor te gaan halen...ben serieus bang dat ik me ook kapot rijdt op zon ding en mn ouders al helemaal.
 
Als dit je zo afschrikt om helemaal geen motor te gaan rijden dan zou ik een stalen kist bestellen en er in kruipen om er nooit meer uit te komen.

heb je enig idee wat er met je kan gebeuren als je op t verkeerde moment een zebrapad oversteekt? steek je daarom nooit meer over?

*kan foto van vrouw met uitgesmeerd hoofd onder een buswiel ff's niet vinden*
 
Ga niet zon achterlijke vergelijkingen maken sukkel. Dit is niet het enigste wat afschrikt...een vriend van me heeft zich 2 maanden terug ook doodgereden op zn motor. Zn beste maat wat erbij was en het gezien heeft heeft toen ook direct zn motor verkocht. Ik vind het gewoon te gevaarlijk. Zon dingen gaan zo ontieglijk hard...je gaat zon ding steeds meer uitproberen tot er een keertje iets fout gaan. Dan kan je het direct schudden.
 
Inderdaad, er is wel een groot verschil tussen het opzoeken van gevaar en gewoon je ding doen overdag...

Trouwens die vrachtwagen die snel sitlstaatk linkt leuk, maar massa is traag ;)
 
Boeiend, als de remmen maar groot genoeg zijn stopt zo'n ding wel.
Geen probleem om zo'n ding in het asfalt te laten happen, beetje nieuwe vrachtwagen rem je dr niet uit, ook beladen niet.

Trouwens, erg efficient afschrikmiddel is dat gevalletje hierboven nou ook niet he ;)
Met 200 dr achterin vlammen is iets wat je zelf nog steeds aardig in de hand hebt (als in: geen 200 rijden).
 
Boeiend, als de remmen maar groot genoeg zijn stopt zo'n ding wel.
Geen probleem om zo'n ding in het asfalt te laten happen, beetje nieuwe vrachtwagen rem je dr niet uit, ook beladen niet.

Trouwens, erg efficient afschrikmiddel is dat gevalletje hierboven nou ook niet he ;)
Met 200 dr achterin vlammen is iets wat je zelf nog steeds aardig in de hand hebt (als in: geen 200 rijden).

houd de vergelijking dan ook ff eerlijk :) ga dan ook voor een nieuwe motor en auto om de vergelijking te maken :) maar ik blijf bij m'n standpunt

en wittesr als dit je al afschrikt dan zal ik ook eerst ff serieus de afweging gaan maken of het motorrijden wel wat voor je is en of je wel met plezier rond zult rijden want, juist met het motorrijden maakt het min of meer geen 'donder' uit of je nu de grens opzoekt ofniet ook al rij je gewoon netjes en word je geschept of ga je ergens onderuit zonder dat het ook je schuld is met de motor ben je bijna altijd 'slecht af'

deze fotos schrikken mij eerlijk gezegd echt niet af wel de fotos van mensen die voor hun hele leven getekend zijn omdat ze bijv geen goede kleding hadden of dat ze verminkt zijn. de persoon hierboven was tenminste in 1x dood zo kun je het ook bekijken (klinkt heel fout zo maar zo bekijk ik het wel)

zelf rijd ik ook motor maar ik denk echt niet voordat ik wegrij van misschien gebeurt er dit of misschien gebeurt er dat.. ik doe gewoon m'n ding en met motorrijden is je kans wel een heel stuk hoger dat je iets oploopt mja zoals pim al zei je kunt ook worden aangereden of met de auto een ongeluk krijgen.

als deze fotos je echt heel erg afschrikken en als je hierdoor al gaat twijvelen dan zou ik de stap niet eens nemen want ik kan over 5 minuten ook wel een topic openen met fotos van een auto die op een vrachtwagen is geklapt :)

ik kan de website met de fotos zo ff niet vinden maar als ik hem heb gevondne zal ik hem wel een keer posten :)
 
Ga niet zon achterlijke vergelijkingen maken sukkel. Dit is niet het enigste wat afschrikt...een vriend van me heeft zich 2 maanden terug ook doodgereden op zn motor. Zn beste maat wat erbij was en het gezien heeft heeft toen ook direct zn motor verkocht. Ik vind het gewoon te gevaarlijk. Zon dingen gaan zo ontieglijk hard...je gaat zon ding steeds meer uitproberen tot er een keertje iets fout gaan. Dan kan je het direct schudden.

Niets is zo gevaarlijk als de sukkel die aan de gashendel draait.

Koop je een supermotard, die rijden max 180 oid, net zo veel fun
 
Boeiend, als de remmen maar groot genoeg zijn stopt zo'n ding wel.
Geen probleem om zo'n ding in het asfalt te laten happen, beetje nieuwe vrachtwagen rem je dr niet uit, ook beladen niet.

Trouwens, erg efficient afschrikmiddel is dat gevalletje hierboven nou ook niet he ;)
Met 200 dr achterin vlammen is iets wat je zelf nog steeds aardig in de hand hebt (als in: geen 200 rijden).

Zag laatst fototje van een ktm rijder die een vangrail had gepakt, zn onderlijf lag 10 meter van zn bovenlijf (op een rechte weg). Klote vangrails
 
Zag laatst fototje van een ktm rijder die een vangrail had gepakt, zn onderlijf lag 10 meter van zn bovenlijf (op een rechte weg). Klote vangrails

motorcyclevspole3fy5.jpg


motorcyclevspole13zg5.jpg


hij was trouwens tegen een verkeerspaal gekomen

deze fotos stonden ook op die website maar fuckit ik weet de site niet meer :p
 
roten.com ofzo toch, dat was iig de site voor zulke dingen Vroegah... ik zou trouwens zelf nooit zulke foto's kunen maken...
 
not safe for work / not suitable for work :7


NSFW is een op internet gebruikte afkorting om aan te geven dat een URL of website niet geschikt is om te bezoeken wanneer je op je werk bent.

wikipedia +ralf+
 
not safe for work / not suitable for work :7


NSFW is een op internet gebruikte afkorting om aan te geven dat een URL of website niet geschikt is om te bezoeken wanneer je op je werk bent.

wikipedia +ralf+

Iets wat ik zelf altijd erg handig vind
 
Als je al aan jezelf twijfelt dat je jezelf dood rijd als je op een motor stapt zou ik er niet eens verder bij nadenken, en niet eens een motor kopen!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top