[Motor] Hierom nooit zo dicht achter een vrachtwagen rijden. (NSFW!)

Status
Not open for further replies.

Folkert@MinaRally

Freude Am Fahren
Ok kwam dit net tegen. Geen chop oid.

Gewoon even als herinnering van de gevaren van dicht op een vrachtwagen rijden...

"
Dead is Brandon Lee White, 26, of Broken Arrow .

The Tulsa collision happened about 1 a.m. Tuesday, Officer Jason Willingham said.

Police said witnesses reported that White's motorcycle appeared to be going at least 120 mph when it crashed into the truck on U.S. 169 south of 81st Street .

Police said the truck driver reported hearing a bump and then seeing debris from the motorcycle going past him. When he managed to pull over, he saw that a man was embedded in the back of his trailer, police said.

White was dead at the scene."

68k369k.jpg


6cpbwcj.jpg


6bdgled.jpg
 
Advertisement - register to remove this

fotos ben ik ook ooit eens tegengekomen maar er zijn nog veel meer fotos van dit ongeluk want het was gebeurd met een kawa zx6rr 2004 model grijs

en je zag ook dat die in z'n broek had gepist en er lag ook wel stront bij z'n benen op wat latere fotos.. nja je laat dan gewoon alles gaan als je dood bent dusja ook wel logisch

maar er is ook een website waar veel ergere fotos op staan en als je daar alles hebt bekeken hoef je het eerste uur echt niet op je motor te stappen (iig dat had ik) :p

ik zal de link wel ff opzoeken en dan hierzo posten
 
als ik dit zie met motor ongelukken krijg altijd naargevoel en verdriet van binnen weet niet wat is ... vind eg super erg voor de nabestaande ook !
 
hoop voor die gast dat ie opslag dood was maar ja als je er veel te dicht opzit vraag je er ook zelf om en kan ik geen medelijden hebben met dit soort gasten

erger me er zelf ook altijd aan als iemand dicht op me bumper zit en heb altijd de neiging om vol op de rem te trappen... Maar dat bespaar ik ze maar als ik dit zie
 
Bedankt voor de waarschuwing.
Ik zal er aan denken als ik weer op de motor stap, of is het misschien beter om m'n motor in te ruilen voor een cabrio?
 
Tja... Volgens mij zit je dan niet echt op te letten.
Met een motor van nog geen 200kg rem je zo'n vrachtwagen er namelijk makkelijk uit. (of je moet echt op 1meter afstand zitten wanneer dat ding een noodstop maakt 8P)
 
Bah..

Ook keer zon filmpje gezien van gast door een hekkie, trokken ze zijn helm eraf viel de bovenkant van zijn schedel eraf...

Vieze shit.
 
Het was wel een blood :! met z'n rode zakdoek in z'n broekzak, nu maar kijken of z'n maatjes 'm nog komen helpen...

Anyway, ik heb deze foto al eens eerder gezien, vraag me wel een beetje af hoe je het voor elkaar krijgt :?
 
Waarom praten er mensen in hemelsnaam over "te dicht er op rijden"

Dr staat duidelijk dat ie er met 120 MPH tegenaan is geknald, dat is 200km/h....
 
Tja... Volgens mij zit je dan niet echt op te letten.
Met een motor van nog geen 200kg rem je zo'n vrachtwagen er namelijk makkelijk uit. (of je moet echt op 1meter afstand zitten wanneer dat ding een noodstop maakt 8P)
Daar vergis je je lelijk in, de meeste vrachtwagens staan eerder stil dan de gemiddelde auto, en de gemiddelde auto staat eerder stil dan welke motor ook.

De verklaring is redelijk simpel:
Gewicht/massa, aantal wielen, contactoppervlak van de banden, geremde wielen.
Gewicht/massa: Zonder gewicht kun je geen gebruik maken van de goede banden (Die je hopelijk) hebt, m'n buurman denkt ook zo simpel en gebruikt meestal z'n achterrem, redenatie: waarom hebben dikke motoren dan zo'n brede achterband8P
Aantal wielen: 4 is meer als 2 (Die ook nog eens ronder zijn), 8, 12, 16 is al helemaal meer.
contactoppervlak van de banden: Het is allemaal weinig, maar meer is beter.
Geremde wielen: Auto's remmen over het algemeen alleen met de voorste 2 wielen, motors kunnen met beide wielen remmen, maar het voorste wiel zorgt voor de meeste remkracht (Check GP races, daar komt het achterwiel vaak net van de grond los omdat ze gigantisch hard met de voorrem remmen).
Een vrachtwagen heeft meestal meer dan 2 geremde wielen als het goed is.
 
Daar vergis je je lelijk in, de meeste vrachtwagens staan eerder stil dan de gemiddelde auto, en de gemiddelde auto staat eerder stil dan welke motor ook.

De verklaring is redelijk simpel:
Gewicht/massa, aantal wielen, contactoppervlak van de banden, geremde wielen.
Gewicht/massa: Zonder gewicht kun je geen gebruik maken van de goede banden (Die je hopelijk) hebt, m'n buurman denkt ook zo simpel en gebruikt meestal z'n achterrem, redenatie: waarom hebben dikke motoren dan zo'n brede achterband8P
Aantal wielen: 4 is meer als 2 (Die ook nog eens ronder zijn), 8, 12, 16 is al helemaal meer.
contactoppervlak van de banden: Het is allemaal weinig, maar meer is beter.
Geremde wielen: Auto's remmen over het algemeen alleen met de voorste 2 wielen, motors kunnen met beide wielen remmen, maar het voorste wiel zorgt voor de meeste remkracht (Check GP races, daar komt het achterwiel vaak net van de grond los omdat ze gigantisch hard met de voorrem remmen).
Een vrachtwagen heeft meestal meer dan 2 geremde wielen als het goed is.


zonder vracht oid misschien ja maar wanneer er vracht achter zit (oplegger) dan is dit totaal niet van toepassing :)

en wat denk je zelf alleen al van het gewicht van de vracht en bijv in het geval met vloeistoffen melk/wijn dat schudt ook nog en drukt gewoon door :)

edit: en als je buurman bijna alleen maar de achterrem gebruikt kan ik z'n rijstijl ook raden want als je een beetje moet remmen ga je het niet halen met alleen de achterrem..
 
No way dat een vrachtwagen sneller stil staat, kinetische ernergie is gewoon veel te groot om t hard te kunnen vertragen.

Ook leuk bij 5th gear, lamborgini gallardo superlegerra vs. ducati 1098 scheelde op nat wegdek 8 meter fzo qua remweg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top