This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MOTOR GEJAT

Status
Not open for further replies.
Eigenlijk zou je een soort self-destruct op je fiets moeten hebben. Dat als er jat-tuig op gaat rijden, dat ie na een soort robocop waarschuwing explodeert oid. Je gunt dat soort lijers helemaal niet om op zoiets vets te rijden
Kijk nog een paar films joh :+
 
Ik snap alleen niet waarom bijna iedereen hier op het forum denkt dat je beter af bent met een cheap ass oud barrel, die jatten ze net zo hard. Mijn ktm lc4 van '88 is ook gewoon gejat. Als ze het willen hebben ben je het kwijt.

Als je heel even na denkt dan kom je tot de conclusie dat als je een motor wilt gaan jatten (en daarmee risico gaat lopen) je beter eentje kunt jatten die in onderdelen 4000 euro oplevert dan een die 100 euro oplevert


Maarja,@ TS, klote van die motor.. hopen dat je verzekering het gewoon dekt
 
Eigenlijk zou je een soort self-destruct op je fiets moeten hebben. Dat als er jat-tuig op gaat rijden, dat ie na een soort robocop waarschuwing explodeert oid. Je gunt dat soort lijers helemaal niet om op zoiets vets te rijden

Je hebt die dingen as in brandstof 'begrenzers' en ventielen voor op je banden
 
Deed kennis van me ook, aan lantaarnpaal hangen.

Binnen 10 min was ie weg, incl slot, en paal stond er nog :X

Die mannen die eraan beginnen weten waar ze mee bezig zijn en zijn voorbereid...

Sterkte Danny

Dan heeft hij het slotl aag bij de grond laten hangen. Dan is het even de pneumatische kniptang er op, erop gaan staan, en je slot is weg.
Daarom zorgen dat je slot altijd hoog boven de grond hangt, en bij voorkeur 8-hoekige schakels heeft zodat een kniptang er sneller afglijdt.
Dan heb je in principe alleen nog lawaaierige zagen/slijpers.

Maar als ze hem echt willen heben doe je daar toch weinig aan Krijgen ze je sloten niet door dan krijg je wel een mes in je rug als je hem net van het slot afhaalt, bijv.
 
Jullie met jullie scheldwoorden zijn anders geen haar beter...

De motor is nu eenmaal gestolen, met geluk vind hij het terug heeft hij pech is hij die motor kwijt MAAR krijgt hij wel ff 11 000 euro uitgekeerd. geluk bij pech eigenlijk.
 
Jullie met jullie scheldwoorden zijn anders geen haar beter...

De motor is nu eenmaal gestolen, met geluk vind hij het terug heeft hij pech is hij die motor kwijt MAAR krijgt hij wel ff 11 000 euro uitgekeerd. geluk bij pech eigenlijk.

nee
kutbelg
:#
 
Jullie met jullie scheldwoorden zijn anders geen haar beter...

De motor is nu eenmaal gestolen, met geluk vind hij het terug heeft hij pech is hij die motor kwijt MAAR krijgt hij wel ff 11 000 euro uitgekeerd. geluk bij pech eigenlijk.

Kk moraalridder, je hoord gewoon van andermans spullen af te blijven, dat is nogal een verschil tussen mensen die alleen maar schelden...

Van die 11k die hij mischien uitgekeerd krijgt moet hij toch weer een nieuwe kopen, dus niks geluk.
 


ik vraag me af hoe je slot dan hoog van de grond ken hangen ?..

Moet je dan je motor/scooter verticaal tegen die paal zetten dan ? En dan aan z'n voorwiel vast zetten.
 
Kk moraalridder, je hoord gewoon van andermans spullen af te blijven, dat is nogal een verschil tussen mensen die alleen maar schelden...

Van die 11k die hij mischien uitgekeerd krijgt moet hij toch weer een nieuwe kopen, dus niks geluk.

kanker dit, kanker dat kennen jullie niks anders ofwat :?


Zolang hij zijn geld krijgt is het goed en dat krijgt hij.
dan koopt hij maar gewoon een nieuwe, die week erna is hij het hele voorval al vergeten, imo niet waard om 150 pagina's vol te schelden.
maar ze moeten idd van andermans spullen afblijven.
 

Ben jij mod? Zo nee, wil ik je graag naar U&A verwijzen.
 
Status
Not open for further replies.