This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

MOTOR GEJAT

Status
Not open for further replies.
Je kan rondkijken wat je wilt, de kans dat je dat ding nog ziet is echt heel klein, of je hebt met een dom iemand te maken. Hopen dat danny zijn verzekering een beetje meewerkt, en hij snel weer kan boeken, wel kut op z'n dag zoals deze, tis echt tan2 sweet buiten
 
Je kan rondkijken wat je wilt, de kans dat je dat ding nog ziet is echt heel klein, of je hebt met een dom iemand te maken.

I know.. maar geloof me.. het volk wat (over het algemeen) daar woont, is niet het meest intelectueel volk wat je zou kunnen tegenkomen zegmaar...
 
Zullen zo ongeveer de 20 langste dagen van je leven worden denk ik...
Als je 11k terug krijgt is dat wel mooi. Hij koste je toch zo iets dacht ik?
 
heel veel sterkte ermee!

mijn scooter is ook keer gestolen, dus ik weet hoe k*t je je voelt.
ik hoop echt voor je dat je die @#$^&*(&*&^ leier's in je handen krijgt.
 
Zullen zo ongeveer de 20 langste dagen van je leven worden denk ik...
Als je 11k terug krijgt is dat wel mooi. Hij koste je toch zo iets dacht ik?

Ja ook 11k.
Dus dan hoor je mij niet zeuren

en deze 20 dagen gaan zeker ERG lang duren.
Gelukkig gaat het sneeuwen eind van de week

@ Joshua..


Ja, soort vloek ofzo
 
Als je dat volledige bedrag terug krijgt zou het wel leuk zijn ook ivm inruil van je oude r1 waarschijnlijk

Maja het blijft toch naar dat mensen niet van andersmans spullen kunnen afblijven. Je word bijna verplicht om met een lelijke bak te gaan rijden wil je niet je spullen kwijtraken
 
ik wilde net de vraag stellen.

je vorige (blauwe) R1 had wat mankementen je was echt superblij met de aankoop van deze R1.
weer een R1 ja waarom niet ? je hebt hem nog niet zolang denk als je het niet doet je er mischien spijt van krijgt, dan stap je op je andere motor en denk je terug had ik me oude R1 nog maar.

Het is je eigen keus, maar mij advies gooi er voor 200 ofzo een goed alarm systeem op. Is het waard dat zie je maar.

//edit
andere kant je heb dan wel 11K Vrij te bestede.

succes met het gezeik er omheen
 
Wtf gek!

Het is gewoon te zot voor woorden dat je je eigendom niet even ergens fatsoenlijk kan laten staan!

Stelletje graf %#&$^$ ratten zijn het....

Hoop voor je dat je een best bedrag terug krijgt van de verzekering.
 
Damn Danny, dit is wel super kut, bij m'n pa staat m'n motor nooit op slot :X Alleen stuurslot, in Den haag jammer genoeg wel een ander verhaal... Hoop voor je dat 't allemaal goed afgehandelt word door je verzekering, succes
 
Status
Not open for further replies.