Motor en motorrijden #8

Status
Not open for further replies.
Van die Michelin is net een terug roep actie aangekondigd, meen dat er iets van 65.000 Pilot Power 2CT's terug moeten naar fabriek.
 
En gemaakt in Frankrijk :P

Vandaag mn laatste tentamen gehaald om mn BA-1 te halen. Mijn doel was: "Als ik deze haal doe ik me een bike kado"

Nou was ik al stiekem aan het kijken, maar dat komt helemaal goed :P
 
En gemaakt in Frankrijk :P

Vandaag mn laatste tentamen gehaald om mn BA-1 te halen. Mijn doel was: "Als ik deze haal doe ik me een bike kado"

Nou was ik al stiekem aan het kijken, maar dat komt helemaal goed :P


Hehe, ik had ook zoiets. Als ik zou slagen voor me eindexamen zou ik motorrijlessen gaan nemen(als ik zakte alleen ook+pippi+ ). Over minder als 2 weken afrijden voor auto, en als ik die heb gehaald motor!
 
Hhaha alex ik heb jou zien rijden man! je reed door het industrie terrein en kwam uit bij station schothorst. :D
Ik was net op weg naar mn werk :+

Haha echt :+ Ik kon t niet helemaal vinden man... ben maar over t fietspad daarzo onder de rails door gegaan... Maar mijn goede richtingsgevoel heeft me de goede kant opgestuurd :+
 
haha ja :P hoe kan het ook anders :)... wanneer wordt t nou weer es een btje beter weer man!!! en niet van dat twijfel achtige prut weer :X
 
Beter snel! Ik moet vanmiddag nog ergens heen op de motort :X Hopen dat er een momentje is dat t ff niet regent... Heb m gister gewassen, wilde hem eigenlijk wel schoon houden... :+
 
Ik moest net ook mijn auto wegbrengen, en geen 2e auto om weer terug te rijden dus moest ik op de fiets. Ik heb het er echt niet op met dat natte weer.. Met de scooter boeide het me nooit. Nu schijt ik 8 kleuren stront..
 
haha :P

Nou ik vind het eigenlijk niet zo erg om in de regen te rijden... Je moet alleen wat rustiger remmen, optrekken en rustig door de bochten... verder gewoon knallen :)
 
Das zwaar klote... Je ziet het echt te veel tegenwoordig... Motoren worden gewoon overal vandaan gejat, of ze nou opgesloten staan of niet...

Wel een erg vet ding om te zien, had m nooit gezien eigenlijk..

Ej Joshua is je gixxer nou al 25kw of knal je nog vol vermogen rond?
 
Damn... Dat is echt klote!
Duidelijk dat ik de schuur alvast beter ga beveiligen :P

Ze komen vrijdag nog voor het alarm, misschien dan ook gelijk eentje voor in de schuur 8P
 
:D

Ding is wel retevet zeg:W nog een recht achterspatbordje erop en hij is af imo.

Echt kut dat zoiets dan weer gejat moet worden:(
 
Leuk kappensetje gezien voor m'n RS 125 extrema :D
63hwcj4.jpg
 
Ej Joshua is je gixxer nou al 25kw of knal je nog vol vermogen rond?
Met de montage van mn nieuwe achterband en nog wat dingetjes had hij eigenlijk 25kw moeten worden. Maar das nog niet gebeurd. Hij gaat binnekort wel terug.
haha :P

Nou ik vind het eigenlijk niet zo erg om in de regen te rijden... Je moet alleen wat rustiger remmen, optrekken en rustig door de bochten... verder gewoon knallen :)
Mja ik heb het er gewoon niet op, ik ben laatst echt bijna op mijn muil gegaan door de regen. Dus ik rij liever gewoon niet meer in de regen. In de bocht doe ik nu ook alles met mn lichaam. Zolang de motor maar rechtop blijft. En bij zijstraten enzo niet harder dan 30-40..
 
Daar twijfel ik nog over, zo'n cdi kost 300 euro's 2e hands zelfs. Maar dan kan hij met die papieren wel op kenteken.. Dus mocht ik hem binnekort verkopen is dat wel een voordeel.. De inlaat (dacht ik?) knijpen kost niet veel meer dan 100 euro. Maar dan staat het niet op kenteken.

Zowiezo vind ik het hoe langer hoe meer onzin vinden die regel.. Ik zeg; bepaal aan de hand van een examen hoeveel vermogen iemand mag rijden. Dan kan je ook mooi overtreders met grote snelheden gewoon een beperkt rijbewijs geven daarna. Want volgens mij word ik niet vrolijk als ik straks maar 25kw heb..
 
Het wordt echter wel veiliger en daar gaat het de overheid om;) Dat jij minder plezier hebt in het wegracen interesseert hun niets:P

Aan de hand van een examen is bovendien niet goed te bepalen of iemand een supersport volledig onder controle heeft wanneer er op de grens gereden wordt. Dan zou een rondje op het circuit een examenonderdeel worden.
 
Je kan je CDI inruilen bij Suzuki Nederland geloof ik. Als je 25 KW periode voorbij is, dan krijg je de oude weer terug.

Dat zei een gozer op MF tenminste. Ook met een GSX-600R
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top