Motor en motorrijden #8

Status
Not open for further replies.
Laurens, waar les je? Of waar heb je gelest?
Net bij Koops gweest, en kosten zijn 43,50€ p/l.

Examen:
Voortuigbeheersing: €105,00
Verkeersdeelneming: €185,00

En nu staat er ook boekenpakket A, maar ben al in bezit van een rijbewijs.
Dan hoeft het niet? Maar wel slim om nog even door te nemen?
die prijzen vallen nog mee..
heb volgens mij meer meoten afreken vanwege dat daar dan meteen 1,5 les uur bij zit..
 
Soo vandaag weer lekker gereden :D
Ben ff naar a'foort geweest om sebastiaan te meeten 8-) Was ff zoeken, maar had t toch gevonden...

Toen saampies ff stukkie geknalt :# Was leuk weer eens te meeten...

Foto's toen we stonden te schuilen :P

[ir]http://www.alextalmon.nl/fotos/SP_A0127.jpg[/ir]
[ir]http://www.alextalmon.nl/fotos/SP_A0128.jpg[/ir]

Trouwens, mensen die hier met een pak rijden... krijgen jullie met een lange rit ook last van jullie knieen? Omdat die broek best strak zit natuurlijk staat er redelijk wat druk op je knieen, moet na 1,5 uur rijden echt ff stoppen om ze ff te laten rusten :+

haha wat vet:P na 2 keer bellen onderweg toch nog mijn huis gevonden 8) vond het wel ff lachen om te rijden met je Alex, volgende keer gaan we langer als het droog en mooi weer is :D

tjek je later, 25 KW fo life bitches 9||6
 
Laurens, waar les je? Of waar heb je gelest?
Net bij Koops gweest, en kosten zijn 43,50€ p/l.

Examen:
Voortuigbeheersing: €105,00
Verkeersdeelneming: €185,00

En nu staat er ook boekenpakket A, maar ben al in bezit van een rijbewijs.
Dan hoeft het niet? Maar wel slim om nog even door te nemen?

ik heb bij De Lange gelest.. Kan ik opzich best aanraden.. Frank is een relaxte kerel met een goede kijk op motorrijden..
"ga nou op de linkerbaaan staan, als je later je rijbewijs heb ga je toch ook niet achter een auto staan als de linkerbaan vrij is +pippi+ "

//en zoals Enrico al zegt, de theorie is fucked up..
 
Hehe, me neefje had ook bij Frank gelest, maar dan voor de auto. En was ook zeer tevreden! Misschien daar ook maar even informeren, heb gelukkig nog even :)

Maar jij hebt hem dus al?
 
Vet!
Bedankt iig voor je mening/tip/info :!. Zal morgen even de site op me gemak door nemen en contact met ze opnemen :).
 
ehm.. DvO banned, Daniël gaat op voor ze rijbewijs, ik ben me factuur om me lessen te betalen kwijt, wheelex heeft ze rijbewijs, Sebas een fiets.

En dat is t zo'n beetje.
 
Soo vandaag weer lekker gereden :D
Ben ff naar a'foort geweest om sebastiaan te meeten 8-) Was ff zoeken, maar had t toch gevonden...

Toen saampies ff stukkie geknalt :# Was leuk weer eens te meeten...

Foto's toen we stonden te schuilen :P

[ir]http://www.alextalmon.nl/fotos/SP_A0127.jpg[/ir]
[ir]http://www.alextalmon.nl/fotos/SP_A0128.jpg[/ir]

Trouwens, mensen die hier met een pak rijden... krijgen jullie met een lange rit ook last van jullie knieen? Omdat die broek best strak zit natuurlijk staat er redelijk wat druk op je knieen, moet na 1,5 uur rijden echt ff stoppen om ze ff te laten rusten :+

Hhaha alex ik heb jou zien rijden man! je reed door het industrie terrein en kwam uit bij station schothorst. :D
Ik was net op weg naar mn werk :+
 
Thnx Pruttel, aan jou heb ik teminste nog wat. Wanneer komt DvO terug? Daniël is goed bezig, als ie het geld ervoor heeft ben ik zeker van dat ook hij een te mooie fiets zal kopen. Factuur om je lessen te betalen? Hoe werkt dat dan bij jou? Wheelex had die niet al z'n rbw? Of reed hij zonder rbw op zijn CBR? Gefeliciteerd Wheelex! Sebas? Die ken ik nog niet volgens mij? Mooie fiets?

(edit, oh die cbr hierboven? Vet ding :!)
 
20augst. me verjaardag, dan hopelijk ook gelijk eerste les 8). Nog even met me ouders over hebben. En eind dit jaar/volgend jaar hopelijk voor een bike kunnen kijken, zoiets als wat Vass. heeft of wat jij hebt Josh. Maar eerst zorgen dat ik hem in de pocket heb 8).
 
Denk dat tegen die tijd Erik hem wel weg doet?
Oja, van een nieuwe achterband word je trouwens niet blij.. En door omstandigheden een nieuwe zijkuip is ook niet goedkoop btw 8)

Band is overigens een Pilot Power 2CT, heb me volledig over gelaten aan de goede man. En die vertelde me dat de zijkant gewoon goed zacht is voor de bochten, en het loop vlak wat harder voor de kilometers maar toch redelijk wat grip heeft..
 
Wanneer komt DvO terug?

Tja, ehm... Niet
:D
;(


Ik heb een pakket van 10 lessen +examen. en moet dat in termijnen betalen/overmaken.

Maar ik heb nu geen flauw idee waar ik het naartoe moet storten. En volgens mij had ik de 30e weer 200 euro moeten betalen wat nog niet gebeurt is nu dus. En de 200 die ik per direct moet betalen moet ook nog:D
 
Ik plan nog niks vast, eerst zorgen dat ik kan/mag lessen (heb ze alleen nog via de tel gesproken want ze zijn op vakantie, en me moeder is er echt fel op tegen maar keurde het wel goed). Dus dat nog ff afwachten, woon nog thuis, en heb me dus aan de regels te houden hier, sowieso nog even goed om tafel. En daarna serieus bezig gaan met lessen en vooral het Theorie leren, zodat ik hem snel in de pocket heb 8).
 
Idd Joshua, 2CT zijn goede banden, denk beste keuze, iig op droog. Gooi ze zelf ook op m'n volgende motor (duc' :P).
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top