Motor en motorrijden #6

Status
Not open for further replies.
Leuke ouwe mannen fiets :D me pa heeft er ook 1tje.
145pk :) wel best dure fiets ook :X



Ik bood 500,- onder de vraagprijs van 5000,- dan geeft hij vanzelf wel een tegenbod wat bij mij 4800,- was, heb hem voor 4700,- meegenomen..


Is een K5 toch? Hoeveel heeft ie gelopen (ter verglijking met hier in Frankrijk). Gast is afgehaakt voor m'n SV, hij wou 4800€ geven, en gezien ik niet meteen heb geantwoord heeft hij een nieuwe besteld (zegt hij 8P of het waar is, is iets anders...). Begrijp trouwens niks van dat omrekenen van bpm, want als ik mijn SV in NL zou invoeren weet ik nog niet wat ik aan bpm en btw kwijt ben?

[edit] Niet gelijk is 2 dagen...
 
Dan was die al behoorlijk scherp geprijst. Maar deze vraagprijs is absurd hoog en dat weet ie zelf ook..
Bied wat jij redelijk vindt en laat vervolgens enkele weken niet meer van je horen. Krijgt hij z'n bike verkocht aan z'n hoge prijs, goed voor hem. Blijft hij in z'n garage staan, zal hij je mss nog wel s mailen met de vraag of je nog interesse hebt en zal z'n prijs al wat lager gaan liggen ;)
 
Dan ga je er toch flink onder zitten? Als het echt absurd hoog is..
Ik word zo moe van dat geneuzel van 'uiterste prijs'. Mijn uiterste prijs is 0 euro als het moet, maar je hebt een vraagprijs en daar ben je vrij om op te bieden.
 
Is een K5 toch? Hoeveel heeft ie gelopen (ter verglijking met hier in Frankrijk). Gast is afgehaakt voor m'n SV, hij wou 4800€ geven, en gezien ik niet meteen heb geantwoord heeft hij een nieuwe besteld (zegt hij 8P of het waar is, is iets anders...). Begrijp trouwens niks van dat omrekenen van bpm, want als ik mijn SV in NL zou invoeren weet ik nog niet wat ik aan bpm en btw kwijt ben?

[edit] Niet gelijk is 2 dagen...


Uit 2005 ja, met 8k @ teller en op 25kw kenteken :)
Daarom heb ik hem ook int rood gekocht omdat hij scherp geprijs was.. :D

Deze week ff mono bestellen denk ik :D
 
haha geweldig:D vanmorgen aangehouden

Ze stonden te controleren ofzo, en ik kwam langspruttelen/blaffen
Zag dat er een motor agent achter me aan kwam, ff later liet ie me stoppen.

Metteen comentaar over mn geluid:+
Drna begon ie over mn remlicht, ik @ ja uhh hier zit de sensor, ziet er kapot uit he:P
Wou die drna mn normale licht zien:+ Dus ik start mn motor, maar had de hele tijd rustig gereden, dus hij rookte als een malle:P

Agent bukt achter mn motor, vlakbij uitlaat, ik start em:+ volgende dat ik hoor: *ucheuche* + zwaaiend handje tegen de rook*D

Drna begon ie over m'n voorband(best glad:X)
Hij: je houd zeker van bochten naar links:P?
ik: mwoa die gaan wel lekker ja:rolleyes:

Wou die mn rbw nog even zien, drna mocht ik verder, zonder boete's+ralf+
 
Nou ja opzich wel, vorig jaar mei had ik de 1e lessen..
Tussen door baan kwijt, 2 keer voor theorie gezakt en zelfs 4 maanden gestopt met lessen denk ik ongeveer (toen had ik 1 keer per 2-3 weken les om het op niveau te houden.. maar dat werd onnodig duur)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top