Motor en motorrijden #6

Status
Not open for further replies.
Nu heb ik ze gezet JeWeEt 8P

Nohh, ze doen.
maar waarom ga je 'm niet pas verkopen zodra je heb gespaart en gelijk een andere ken halen? Nou kenne we niet een echte sweetlake city zomermotormeeting houde..
 
Jeej nog een keer op de foto gezet:)

P5060332.jpg
 
@ Wheelex: Gefeliciteerd :)

Net zelf nog zo'n 125 km gereden.. wat is motorrijden toch tov :W
 
Waarom moet het, de week na het weekend dat ik een motor koop, zoveel gaan regenen? Maandag ochtend zeiknat geworden, vanmiddag ook niet te zuinig..
 
Redelijk glad idd :P

Ik reed vandaag met auto van de zaak over klinker weggetje... (iets te hard:+)
Stond ik gvd ineens achterstevoren. Gelukkig kon ik em nog net zo sturen dat ik niet op een stoeprand oid knalde. Maarja... ''een leermoment'' noemen we dat dan maar he +ralf+

Ik stond gisteren ook ineens achterstevoren op een kruispunt :P
 
Boyessen membraam klepjes besteld:)

Denk dat de ktm dan wel een stuk beter gaat rijden, ik heb namelijk geen flauw idee is hoe oud t spul is dat er nu in zit:X
 
iemand enig idee wat het kost om een motor na te laten kijken bij een motorzaak? (voor aankoop van een 2e hands motor)
en hoeveel tijd ze daar voor nodig hebben?
 
Hoe zit het trouwens met jullie? Altijd je full gear aan? Of laat je soms wat achterwege like broek en laarzen? Doe je die ook aan als je bv ff naar iemand toe gaat die 10km verderop woont?
 
Hoe zit het trouwens met jullie? Altijd je full gear aan? Of laat je soms wat achterwege like broek en laarzen? Doe je die ook aan als je bv ff naar iemand toe gaat die 10km verderop woont?

Ik heb een leren combi. Als ik lekker stukkie ga rijden, doe ik m'n hele pak wel aan ja + laarzen etc.

Als ik ff naar iemand toe moet (m'n motor is mijn enige vervoersmiddel) dan doe ik alleen jasje+helm op
 
Hoe zit het trouwens met jullie? Altijd je full gear aan? Of laat je soms wat achterwege like broek en laarzen? Doe je die ook aan als je bv ff naar iemand toe gaat die 10km verderop woont?

Ik rijd nog niet maar heb mezelf beloofd altijd full gear te gaan rijden, desnoods koop ik bijv. een tweede broek die ik wat makkelijker aantrek
 
Ik heb meestal alleen mijn leren jas + handschoenen en helm op.. Rij nogal eens naar mijn werk 12km verderop namelijk..
 
Ik heb een leren combi. Als ik lekker stukkie ga rijden, doe ik m'n hele pak wel aan ja + laarzen etc.

Als ik ff naar iemand toe moet (m'n motor is mijn enige vervoersmiddel) dan doe ik alleen jasje+helm op
Bij mij precies hetzelfde, maar had wel verwacht dat er hier genoeg lui zijn die dat onverantwoord en dom vinden. Bij mij is het zowiezo een must om een jas, helm en handschoenen aan te hebben. Laarzen en broek niet altijd. Eerlijk gezegd vind ik een spijkerbroek ook veel relaxer rijden dan mn leren broek, maar dat kan komen omdat ik gewoon kut kwali heb :D
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top