Motor en motorrijden #6

Status
Not open for further replies.
Tis nu echt niet leuk rijden, wat een schijtweer, het lijkt wel moesson ofzo. En echt glad op sommige plekken, met de auto is het soms al ff schrikken.
 
oei... zonde :(

1068245


Nogwel handig als slopert... Ohjah,..de eigenaar is dood :(

dit is gelukkig onzin wat je zegt..

dit ongeluk is gewoon pal voor m'n huis gebeurt en ik ken deze jongen ook..
zijn broertje ken ik ook goed en die rijdt zelf ook motor en was erbij

hij ligt zelf zwaargewond in het ziekenhuis maar is dus niet overleden..
van de auto waar hij tegenaan in gereden is de bijrijder helaas wel overleden en de bestuurder is ook zwaargewond in het ziekenhuis.

het ongeluk is gistermiddag gebeurd

!!!20070506-heino-0.jpg

de jongen in het witte shirt die gehurkt zit is het broertje van het slachtoffer maar de jongen is dus niet overleden..

http://www.kilroynews.net/special/2007-05/20070506-1.htm
hier staat er wat meer over.


@ titus die cbr600rr staat te koop op MF als je geinteresseerd bent ;)
 
Ik denk zo dat die Peugeot de voorrangsweg over wilde steken, en dat die CBR erin is geklapt.
 
ik weet het echte verhaal nog niet omdat ik het niet echt gepast vond om gelijk te bellen en de wijsneus uit te hangen.. ik spreek hem binnenkort wel een keer

maar het verhaal wat ik heb gehoord en ook het meest waarschijnlijke is:

de auto dacht dat hij nog voor de motor langskon

alleen de motor had net 2 autos ingehaald en had een aardige snelheid en die is toen vol in de zijkant van de peugeot gegaan.

maar de auto zit dus eigenlijk verkeerd door de voorrangsregels
maar de motor heeft te snel gereden en vlak daarvoor ingehaald over een doorgetrokken streep..

dus het is afwachten maar ik hoop voor hem dat hij lichamelijk weer helemaal goed komt en niet ook z'n hele leven moet blijven betalen door het ongeval

maar wat er precies van waar is weet ik niet want, ik was er niet bij maar mijn buurman die ook brandweerman is en er ook bij aanwezig was vertelde ook dat dit het meest logische was en dat dit ook de verklaring was.

edit:
@ lawrens het gezicht van de mevrouw die bijrijder was, was goed toegetakeld door de klap en de glassplinter en dergelijke maar, de auto ziet er niet zwaar toegetakeld uit nee
 
Mooi ding Joshua!

Wat betreft die 636, k vind het model erna persoonlijk een stuk mooier, met radiale remklauwen en zonder die happert onder de koplamp :)

DVO, zag je gisteren nog rijden op de Loosduinsekade, uurtje of 4.



Hehe klopt, richting centrum zeker? Ff mn porto opgehaald bij mn gf
 
Tis nu echt niet leuk rijden, wat een schijtweer, het lijkt wel moesson ofzo. En echt glad op sommige plekken, met de auto is het soms al ff schrikken.

Redelijk glad idd :P

Ik reed vandaag met auto van de zaak over klinker weggetje... (iets te hard:+)
Stond ik gvd ineens achterstevoren. Gelukkig kon ik em nog net zo sturen dat ik niet op een stoeprand oid knalde. Maarja... ''een leermoment'' noemen we dat dan maar he +ralf+
 
Altijd klote die motor ongelukken, hoop dat die jongen dr bovenop komt.


Als je ook ziet hoe makkelijk je je verremd, ik had t gister nog, moest een woonwijk in, trok nog ff door, daarna op de rem.
Maar ik kwam al slidend de inrit van de wijk voorbij zetten. Moest weer via fietspad terug 8P
Mazzel dat er alleen 2 voetgangers stonden die me ff vaag aankeken:X
 
Ja tis best glad @ the moment, net nog ff stukje gereden. Schakelde iets te vrolijk terug, meteen voelde ik het achterwiel beetje uitbreken..

Nog niet zoveel ervaring met nat weer rijden :X
 
Ik had t dus op kurkdroog wegdek:+

Achter ging al vrij ver naar buiten alsk harder zou remmen voor gingk onderuit(had ik t idee tenminste)
 
Wel ernstig dat motor ongeval...
Geeft wel aan hoe kwetsbaar je bent en hopelijk zorgt het ervoor dat de motorrijders af en toe bij de les gehouden worden.

Zeker met dit weer is nie echt relaxt.
Mijn motor staat lekker onder ze dekentje, komt er van t weekend wel weer onder vandaan.

Hehe klopt, richting centrum zeker? Ff mn porto opgehaald bij mn gf

Klopt idd, hoorde je al in de verte aan komen, stond met de motor bij de Noordwestbuitensingel met een maatje op ze R1.
Wel appart geluid trouwens uit die TwoBrothers!
Moeten maar een keer door de tunnels van Leidschendam knallen denk ik zo :D
 
Op het churchillplein in huis zitten en je al op het hofplein horen is best bijzonder idd :rolleyes:

Dat ongeluk, ziet er niet fijn uit btw...
 
Ik moest vandaag afrijden voor mijn AVB... en ben geslaagd +ralf+

Snel theorie halen en afrijden voor Verkeersdeelname :W
 
Te Koop:

Omdat ik een voor volgend jaar een K3 of K5 zoek.. (en nu dus ga verkopen & sparen)

Mijn GSX-R Srad uit 1998.

Betreft:

- GSX-R SRAD 750 '98
- 36.1XXkm
- 210 kg (nat gewicht icm volle tank)
- 136 pk (krukas) (GEEN 25kw-exemplaar)
- Injectie (dus geen carburateur-versie)
- Termignoni einddemper
- Standaard einddemper
- Zelfbouw RVS einddemper (prachtig geluid)
- Voorband: 90%
- achterband 70%
- 1500 km oude remblokken voor
- 1500 km oude remblokken achter
- 1500 km oude remolie.
- Ketting & tandwielen in goede staat
- Geheel standaard voor de rest (knipperlichten, remleidingen etc etc etc)
- 3e eigenaar
- inclusief duo-seat
- inclusief mono-seat
- Blauw kuipruitje (stnd helaas niet in mijn bezit)
- inclusief paddock stand. (Blauw).


De motor is door de vorige eigenaar 1 x uit zijn handen gevallen toen hij de motor wilde parkeren in Scheveningen. De linkerkant is toen opnieuw gespoten & bestickerd.

Dit betreft een Srad die in 2000 of 2001 is ingevoerd uit Duitsland. (staat op de papieren die ik niet bij de hand heb op het moment). Er bestond toen enige twijfel over de mogelijke begrenzing tot 99 pk. (dit ivm de duitse verzekering die goedkoper is voor motoren tot 100 pk). De motor is toen bij de festivaldag van Hans van Wijk motoren op de testbank geweest, en gaf 122 pk af. Het is dus in geen geval een begrenst 'Duits' exemplaar.

Ik heb de motor vorige maand uit de winterslaap gehaald, en er weer 120 plezierige km's mee gemaakt... Aangezien ik gewoon een nieuwer model wil na 1 jaar mijn motorrijbewijs te hebben, gaat hij de verkoop in. Ik heb de motor zelf gekocht, toen ik mijn Motorrijbewijs gehaald heb, en ik moet zeggen dat het een heerlijke leermotor is!!!

Voor afgelopen zaterdag heb ik een grondige schoonmaak & een kleine beurt gegeven, dus je krijgt een motor, die helemaal klaar is voor een nieuw motorseizoen!!!


- Test-rit is mogelijk, na onderling overleg, en overleggen van het rijbewijs
- De motor is af te leveren in heel Nederland.
- Keuringen toegestaan.

Voor vragen, opmerkingen o.i.d. kunt u mij altijd op 06-12323473 bellen. Ik kan u direct antwoord geven op alle mogelijke vragen.

attachment.php


attachment.php


attachment.php








:'(
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top