This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Motor en motorrijden #6

Status
Not open for further replies.
Je kan hem laten spuiten? Maar dat kost je wel wat meer.

Jasper, ik bedoel een andere:



Die is ook 539 trouwens. Ouder of nieuwer model?

HELM SUOMY, SPEC 1-R TAMADA FLAG

Die ik postte = tamada flag 2007 (special 1 replica ja). Dit model wat jij post ken ik niet.
 

Waarom geen 916?
 
Na een lange tijd van droogte gaat olie op t wegdek drijven he, dus kijk uit.
Succes

dank je wel,
ik heb het inderdaad al van meerdere mensen gehoort.
maarja ik ga gewoon me best doen (uiteraard) en meer dan dat ken ik niet
 
Gisteren 2 (originele) dempers gescoord voor 3 tientjes . Worden zodra ik tijd heb ingekort en mat zwart gespoten.
Zitten wel wat beschadigingen op (maakt niet uit, worden toch gespoten). Iemand die weet hoe ik deze eruit krijg zonder eindeloos te schuren. Hittebestendige spuitplamuur zul je wel weer niet hebben , ofja tot slechts 110 graden, maar een demper wordt wel wat warmer. Gaat er gewoon om dat het weer strak wordt, dus dat ik de krassen er wat uit krijg.
 
Last edited:
Maak eens een pic, je zal toch moeten schuren ben ik bang. Maar dat is juist tof werk imo. 8)
 
ik heb wel eens originele dempers gefixt met van de epoxystaal (van bison, in twee van die spuiten), zag je niks meer van
 
Mkay, thanks voor de reacties . Zal het eens bekijken. Kan alleen geen pic maken, want cam heb ik bij m'n zusje laten liggen op koninginnendag :X. Als ie terug is maak ik er meteen een paar van m'n motor, want dat had ik allang beloofd 8).

Baal er alleen van dat ik geen toerenteller heb. Vroeg me alleen af of een -bijvoorbeeld AIM/KOSO- toerenteller niet gewoon zou werken? Naar mijn weten werken die op de bougiekabel. Heb alleen nooit zo'n ding op m'n scoot gehad dus mischien vertel ik wel iets heel doms. Maar zijn genoeg mensen hier die dat wel hadden, so please help me out.
Vind het gewoon k*t om te rijden zonder toerenteller, can't help it :+.
 

Zo'n AIM mychron is helemaal vet natuurlijk
 
Status
Not open for further replies.